קבוצת עושים טוב לניצולי השואה
קבוצת עושים טוב לניצולי השואה

קבוצת "עושים טוב לשורדי השואה" תאסוף ברחובות מצרכים למשלוחי מנות עבור הניצולים

קבוצת "עושים טוב לשורדי השואה" ישמחו בחג הפורים מעל לאלף ניצולי שואה במשלוחי מנות מלאים בכל טוב. ברחובות תהיה אחת משתי נקודות איסוף המוצרים

פורסם בתאריך: 17.2.20 06:58

-->

לרגל חג הפורים קבוצת "עושים טוב לשורדי שואה" יחלקו מעל לאלף משלוחי מנות ברחבי הארץ. הקבוצה מורכבת מאנשים פרטיים שנרתמים לעשות טוב ולתת עוד כמה רגעים של אושר לניצולי שואה במעט הזמן שנותר להם להיות איתנו. חברי הקבוצה: שרון ירון, עירית בר, דפנה קפלנסקי, רונן גרובר, אמנון לנדמן, בר בלסקי ומיכאל מיליס, ארגנו ארוחת חג לניצולי שואה בחג החנוכה האחרון ושימחו 400 ניצולים מכל רחבי הארץ.

הקבוצה מקימה שתי נקודות מרכזיות לאיסוף המוצרים: ברחובות וברמת השרון, כאשר ביום שישי ה-6.3 יפוזרו מעל לכ-1,400 משלוחי מנות ביישובים ברחבי הארץ על ידי מתנדבים.

ברחובות נרתמה הנהגת ההורים העירונית בראשותן של צופית גולן ומזל לביא אשר רתמו את בתי הספר והגנים לאיסוף המצרכים. אם תרצו לקחת חלק בתרומה, איסוף, אריזה או שינוע של משלוחי המנות, אתם מוזמנים להיכנס לדף הפייסבוק "עושים טוב לשורדי השואה". יום האריזות יתקיים ברחובות ב-5.3.20 החל מהשעה 17:00 בערב בכתובת יום הכיפורים 26.

"הבנו שיש מסביבנו המון אנשים טובים שרוצים לעזור ואנחנו עושים את החיבורים ומייצרים פלטפורמה", אומרים חברי הקבוצה. "בסופו של דבר, כשקהילה נרתמת לפרויקט כזה זה עושה לה רק טוב. זאת שרשרת אנושית של מעשים טובים.

"חשוב לנו לשמח ולכבד את ניצולי השואה ולכן חשוב לנו ליצור משלוחי מנות חגיגיים עם ברכה אישית שמלאים בכל טוב. התחלנו בגיוס מוצרים כגון: קפה, תה, שמן, קוואקר, אבקת מרק עוף, טונה, חלווה, ריבה, עוגיות, שוקולד מריר וקרם ידיים. יצרנו קשר עם הוועד העירוני, בתי ספר ומתנדבים שתורמים ברוחב לב את המוצרים למקום מרוכז. במקביל נרתמו מתנדבים נוספים לשנע את המשלוחי המנות לניצולי השואה ולשמחם בחג הפורים. אנו מוקירים תודה, מתרגשים ונפעמים מכמות העזרה והטוב שאנשים מפגינים בסביבתנו. שום דבר לא מובן מאליו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עמית

    זה חוצפה לאסוף רק לניצולי השואה הנהנים מהרבה מאוד קצבאות והטבות למרות שחלקם הגיעו מברית המועצות ישר לקיום בבית זקנים על חשבון תושבי מדינת ישראל שהם לא עבדו בה אפילו יום אחד , ולא לאסוף במידה שווה עבור הקשישים שעבדו עשרות שנים בנו המדינה ובזקנתם הם חיים רק מביטוח לאומי

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר