ליאור שוקרי
ליאור שוקרי

ליאור שוקרי: "מערך התחבורה הציבורית ברחובות הינו מהטובים בארץ"

מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני בעיריית רחובות, ליאור שוקרי, הופתע לגלות על המכתב שנשלח על ידי ממלא מקום ראש העיר זהר בלום למנכ"לית משרד התחבורה. בתגובה שיגר שוקרי מכתב משלו, ובו הוא מציין: "אין ממכתב אחד שכל עניינו היה פוליטי לחלוטין, להשליך על תמונת המצב התחבורתית בעיר, על קיומו של שיתוף הפעולה המוצלח בתחום זה ועל השירות המעולה הניתן לתושבים"

פורסם בתאריך: 2.2.20 07:54

-->

בשבוע שעבר פורסם ב"ערים" כי ממלא מקום ראש עיריית רחובות ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, וחבריו לרשימת ״החינוך בראש״ – מחזיק תיק התחבורה אבי קינד, ועו"ד שמואל בר דאנזאן מחזיק תיק השירותים החברתיים, פנו למנכ״לית משרד התחבורה כדי לקיים פגישה דחופה בנושא השינויים שנעשו בקווי התחבורה הציבורית בעיר, בטענה כי השינויים פגעו בתלמידים, באוכלוסיות מוחלשות ובאנשי גיל הזהב פגיעה אנושה.

כעת נודע ל"ערים" כי מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני בעירייה, ליאור שוקרי, לא אהב את הפנייה של בלום וחברי סיעתו, שנעשתה שלא ידיעתו. בהתאם לזאת, שוקרי אף שלח בעצמו מכתב למנכ"לית משרד התחבורה קרן טרנר, ובו התייחסות מפורטת למכתבו של בלום.

במכתבו מציין שוקרי: "אציין כי לצערי המכתב הנ"ל יצא ללא ידיעת ראש העירייה רחמים מלול וללא ידיעתי כמנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני. אמנם הנושאים לובנו לאחר מעשה, אולם על מנת שהתמונה בפניכם תהיה מלאה, אני מוצא לנכון להשלים אותה להלן:

שיתוף הפעולה בין עיריית רחובות, אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני, לבין אגד רחובות ומשרד התחבורה, הינו מוצלח. אנו מקיימים ישיבות עבודה משותפות אחת לחודש, המשתתפים קשובים לפניות התושבים ועושים הכול על מנת לפתור יחד את כל הבעיות שמעלים התושבים, ולענות על צרכי המשתמשים בתחבורה הציבורית.

בשנים האחרונות בכלל, ובשנה האחרונה בפרט, קיימנו פגישות עם נציגי משרד התחבורה בנושא שיפור קווי התחבורה ותוספת מסופים על מנת להעניק מענה מהיר לכלל הציבור. בתוכנית ישנן תוספות רבות של קווים, אשר נותנים מענה לכל שכונה ושכונה בדגש על הגעה למקומות מרכזיים בעיר.

חשוב לציין שעיריית רחובות בראשותו של מלול מקדמת פרויקט חשוב בתחומי העיר הנקרא נת"צ ורת"צ, ונותן קדימות בכל הקשור לנסיעה בתחבורה הציבורית.

לצערי, גורמים שאינם עוסקים כמונו בנושא התחבורה ברחובות, ואינם מודעים לפיתוח התחבורה הציבורית בשנים האחרונות בתחומי העיר, הוציאו את המכתב הנ"ל אשר אינו עולה בקנה אחד עם המציאות של מי שמקדמים מדי יום את נושא התחבורה הציבורית בתחומי העיר רחובות.

חשוב לי לציין לטובה את שיתוף הפעולה בין עיריית רחובות לגולן ירמיהו, נציג משרד התחבורה בעיר, ורונן אהרוני, נציג אגד בעיר.

מערך התחבורה הציבורית בעיר הינו מהטובים בארץ, ואנו כרשות מקומית מקבלים תגובות חיוביות הן מגורמים חיצוניים והן מתושבי העיר.

לאור האמור לעיל, אין ממכתב אחד שכל עניינו היה פוליטי לחלוטין, להשליך על תמונת המצב התחבורתית בעיר, על קיומו של שיתוף הפעולה המוצלח בתחום זה ועל השירות המעולה הניתן לתושבים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

6 תגובות
  1. משה

    חיילים/אזרחים שצריכים להגיע לתחנת הרכבת מאזור שרונה/היובל צריכים לבלות באוטובוס מינימום 40 דקות במקרה הטוב.
    כאשר נסיעה מהכביש העוקף בגין נסיעה של מקסימום 10 דקות.
    תחשבו על זה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ציטוט של אבי קינד מיום שישי בבוקר
    אם הייתי חושב עוד קצת לא הייתי נותן לשמוליק להוציא מכתב כזה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שליאור ידאג להלחם על חניה בחינם לבאי הרכבת במקום לשבת במשרדו מבלי לעשות דבר

  4. דוד בכר

    אני דייר באחד העם ומה שקורה ברחוב הזה עם המשאיות שבאות ליוחננוף זה בזיון אני חושב להגיש נגד העירייה תביעה בבית המשפט על רעש על זיהום ועל הפרעה לתנועה ולהולכי הרגל בכלל אני מבקש ממך לפתור את הבעיה ברחוב הזה לאלתר כמו שנתתם ברחוב הרצל זמן לפריקה וטעינה תפתרו גם ברחוב הזה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר