תחנת אוטובוס ברחובות
תחנת אוטובוס ברחובות

"השינויים שנעשו בקווי התחבורה הציבורית ברחובות פגעו בתלמידים, באוכלוסיות מוחלשות ובאנשי גיל הזהב פגיעה אנושה"

ממלא מקום ראש עיריית רחובות ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, וחבריו לרשימת ״החינוך בראש״ מחזיק תיק התחבורה אבי קינד, ועו"ד שמואל בר דאנזאן מחזיק תיק השירותים החברתיים, פנו למנכ״לית משרד התחבורה כדי לקיים פגישה דחופה בנושא השינויים שנעשו בקווי התחבורה הציבורית בעיר

פורסם בתאריך: 26.1.20 18:13

-->

ממלא מקום ראש עיריית רחובות ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, וחבריו לרשימת ״החינוך בראש״ – מחזיק תיק התחבורה אבי קינד, ועו"ד שמואל בר דאנזאן מחזיק תיק השירותים החברתיים, פועלים לשיפור התחבורה הציבורית בעיר. השבוע הם פנו בנושא זה למנכ״לית משרד התחבורה קרן טרנר אייל, כדי לקיים פגישה דחופה.

הפנייה של בלום וחבריו לסיעה מגיעה לאחר פניות רבות של תושבים שאינם מרוצים ממערך התחבורה כפי שהוא פועל כיום, לאחר שינויים שנעשו באחרונה.

ל"ערים" נודע כי בין התלונות שהגיעו לבלום, לקינד ולבר דאנזאן, תושבי שכונת חבצלת טוענים כי קו 16 ששירת את השכונה במשך שנים הוחלף בקו 10 עם מסלול שונה – מה שיצר קושי רב לתושבים משום שמסלולו לא עובר לאורך רחוב הרצל, אלא רק בשתי תחנות במרכז העיר. עוד מוסיפים התושבים כי הקו החל לעבור בשכונת רחובות החדשה עד למרמורק, מה שמאריך את זמן הנסיעה בכ-15 עד 30 דקות.

לדברי התושבים הדבר פוגע באזרחים הוותיקים שנאלצים לקבל שירותים ברחוב המרכזי של העיר – רחוב הרצל, וכן בתלמידים שמגיעים לבית הספר קציר, לחוגים במרכז תקוותינו ולשיעורים וחוגים במכון ויצמן.

במכתב ששלח בלום למנכ"לית משרד התחבורה נאמר בין היתר כי השינויים שנעשו בקווי התחבורה הציבורית פוגעים בעיקר בתלמידים, באוכלוסיות מוחלשות ובאנשי גיל הזהב.

בלום: "ידוע לי כי השינויים נעשו ע"י סקרי שימושים וביקושים והפקת מידע מפניות ציבוריות. עם זאת, לאור כמות הפניות עולה כי קיימת בעיה קשה ביישום השינויים. לאור האמור לעיל מבוקש כי תיערך פגישה בנוכחותך בליווי צוות מקצועי מטעמך".

זהר בלום (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

זהר בלום (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

 

אבי קינד

אבי קינד

 

עו"ד שמואל בר דאנזאן

עו"ד שמואל בר דאנזאן


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר