הבריכה הטיפולית של חוויות
הבריכה הטיפולית של חוויות

אחרי חודשים של השבתה הבריכה ההידרותרפית של רשת חוויות רחובות נפתחה מחדש

הבריכה ההידרותרפית של רשת חוויות רחובות חזרה לפעילות לאחר ששופצה בהשקעה של כ-350 אלף שקלים במימון הרשת ועיריית רחובות. יו"ר דירקטוריון חוויות, אמיתי כהן: "לא מתפשרים על בטיחות"

פורסם בתאריך: 6.1.20 17:39

-->

יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן, הודיע על חזרתה המלאה לפעילות של הבריכה הטיפולית (הבריכה ההידרותרפית) במרכז חוויות שוויץ המדע. זאת לאחר תקופה שבמהלכה נסגרה הבריכה לצורך שיפוצים בעקבות תקלה. היקף ההשקעה בשיפוץ הבריכה נאמד בכ-350 אלף שקלים והוא כלל, בין היתר, טיפול בכל מערכת החשמל בבריכה ובחדר המכונות ושיפוץ מערכות האוורור והחימום.

תיקון התקלה דרש בדיקות והשקעות בסדרי גודל נרחבים, ולאור משך זמן הטיפול שנדרש לתיקון התקלה המורכבת, נדרשה הרשת לתת מענה לעובדי הבריכה ולציבור המשתמשים. בהובלת יו"ר הרשת, אמיתי כהן, והמנכ"ל אלרואי אסרף, נמסרו הודעות ללקוחות הבריכה וכן נערכו שיחות עם עובדיה בניסיון למצוא פתרונות.

היום (שני), הודיע כאמור כהן כי הבריכה שבה לפעילות: "אני שמח לבשר כי לאחר תקופה ממושכת שנדרשה לתיקון התקלה, הבריכה שבה לפעילות לרווחת תושבי העיר והמטופלים. נדרשנו למצוא פתרונות יצירתיים במצב בלתי צפוי, בשל מורכבות והיקפי השיפוץ שנדרש בדגש על נושא הבטיחות, ואני מדגיש – לא מתפשרים על בטיחות. הצלחנו לאתר את התקלה ולתקן אותה, ויחד עם זאת גם לשדרג את המערכות ולשפץ את הבריכה באופן מקיף, והשיפוץ הרחב נתן מענה לכלל ההיבטים בנושא זה ובכלל. השיפוצים והחזרה לשגרה מתאפשרים הודות לשיתופי פעולה בין כל הגורמים, ואני מודה לראש העיר שהתגייס ומצא פתרונות לסיוע מימוני ולמנכ"ל רשת חוויות שטיפל לאורך כל הדרך בנושא לשביעות רצון התושבים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר