הבריכה הטיפולית של חוויות. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום ארכיון: מוטי שודריך)
הבריכה הטיפולית של חוויות. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום ארכיון: מוטי שודריך)

חשיפה: הבריכה ההידרותרפית ברחובות תשופץ אחרי כחודשיים של השבתה עקב תקלה טכנית

חברי מועצת רחובות עודד עמרם ואמיתי כהן, המשמש גם כיו"ר דירקטוריון רשת חוויות, פנו לראש העיר רחמים מלול וזה הבטיח להקצות תקציב לתיקון תקלה טכנית בחדר המכונות בבריכה ההידרותרפית שבחוויות שוויץ המדע

פורסם בתאריך: 28.10.19 13:47

-->

בחודש ספטמבר פורסם ב"ערים" כי תושבי רחובות הנעזרים בבריכה ההידרותרפית שבחוויות שוויץ המדע טוענים כי הבריכה אינה פעילה בעקבות תקלה טכנית שחוזרת על עצמה. ברשת חוויות מסרו בתגובה כי ״בעקבות תקלה טכנית בחדר המכונות הבריכה נסגרה באופן זמני, וכי רשת חוויות עושה את המאמצים לתקן את התקלה במהירות האפשרית״.

הבריכה הטיפולית של חוויות מאפשרת קבלת טיפולים אישיים, קבוצתיים, רפואיים וחווייתיים מותאמים לכל הגילאים. בבריכה צוות מטפלים הידרותרפיסטים ופיזיותרפיסטים בעלי ניסיון רב, עם תחומי התמחות ממוקדים, כאשר לכל המטפלים תעודות מקצועיות. לבריכה גם נגישות מלאה לנכים, כולל מנוף לבריכה.

מאז פרסום הכתבה התקבלו במערכת "ערים" פניות נוספות של תושבים המשתמשים בבריכה ההידרותרפית, שהתפלאו על הזמן הרב שלוקח לטפל בבעיה. אם לילד הנעזר בשירותי הבריכה אמרה: "זו בעיה שחוזרת על עצמה ולוקח יותר מדי זמן לטפל בה. הבן שלי זקוק לטיפולים בבריכה ואין בעיר מענה אחר".

לאור פנייה נוספת של "ערים" לחוויות, הסבירו ברשת כי הם עדכנו ישירות את הלקוחות בזו הלשון: "לקוחות נכבדים, הרינו לעדכנכם כי טרם הסתיים הטיפול בתקלה הטכנית בחדר המכונות של הבריכה. אנו עושים מאמצים לסיים את הטיפול בהקדם האפשרי. לקוחות ששילמו בכרטיס אשראי יזוכו עבור חודש אוקטובר באותו הכרטיס עד לתאריך 25.10. בנוסף, הגבייה העתידית תיעצר עד חידוש הפעילות בבריכה. איתכם הסליחה".

כעת נודע ל"ערים" כי לנושא נרתמו באופן אישי חברי מועצת רחובות עודד עמרם ואמיתי כהן, המשמש גם כיו"ר דירקטוריון רשת חוויות. השניים פנו לראש העיר רחמים מלול, וזה הבטיח להקצות תקציב לתיקון הבעיה שחוזרת על עצמה. כבר בימים הקרובים צפויות התפתחויות בנושא והבריכה תשוב לפעול בקרוב.

אמיתי כהן

אמיתי כהן

 

עודד עמרם (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

עודד עמרם (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר