מכשיר ינשוף
מכשיר ינשוף

בדיקת הינשוף של חולת אסטמה מרחובות הייתה בעייתית והיא יצאה עם קנס של 500 שקלים בלבד

תושבת רחובות שנדרשה לעבור בדיקת ינשוף בחשד כי היא נוהגת בשכרות יצאה בזול, אחרי שבמהלך המשפט טען עורך דינה אביחי חג'בי כי יש בתיק כשלים ראייתיים הנובעים מטיב הבדיקה

פורסם בתאריך: 13.12.19 09:12

-->

בחודש מרץ פורסם ב"ערים" כי תושבת רחובות כבת 30 לא הצליחה לעבור בדיקת ינשוף תקינה ורישיונה הוחזר לה. בימים אלה הסתיים משפטה בבית המשפט לענייני תעבורה בתל אביב, לאחר שהצדדים הגיעו להסדר טיעון שנבע מכשלים ראייתיים.

במהלך המשפט עלה כי בארבע בדיקות שנעשו לנהגת באמצעות מכשיר הינשוף, בשניים מהן הופק פלט שקרא לבדוק את נתיב האוויר. תקלה זו יכולה לנבוע, בין היתר, כתוצאה מכך שהנשיפה אינה חזקה מספיק, כפי שהסבירה בשעתו הנהגת בעקבות מחלת האסטמה ממנה היא סובלת.

השופטת קיבלה את הסדר הטיעון ודנה את הנאשמת לקנס בסך 500 שקלים ולפסילת רישיון של 10 ימים, בניכוי 10 ימים של פסילה מנהלית, כלומר ללא יתרת פסילה בפועל.

עורך דינה של הנהגת, אביחי חג'בי, מסר ל"ערים": "מסתבר כי לאחר עיון בראיות שבתיק מרשתי לא סרבה לבדיקת שכרות אלא המכשיר לא פעל כראוי. משטרת ישראל הבינה כי קיים סיכוי רב שמרשתי תזוכה לאחר ניהול הוכחות, ומשכך הסכימה לעונש מוחשי בסך 500 שקלים בלבד".

עורך הדין אביחי חג'בי

עורך הדין אביחי חג'בי


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר