מכשיר ינשוף
מכשיר ינשוף

תושבת רחובות לא הצליחה לעבור בדיקת שכרות בטענה כי היא חולת אסטמה ורישיונה הוחזר לה

בית המשפט הורה להשיב לתושבת רחובות כבת 30 את רישיונה ואת רכבה, לאחר שלא הצליחה לעבור בדיקת שכרות בטענה כי היא חולת אסטמה. עורך דינה אביחי חג'בי: "מסתבר לעתים כי אסטמה 'מצילה חיים' ולא להפך"

פורסם בתאריך: 20.3.19 08:02

-->

לפני כשבועיים תושבת רחובות כבת 30 נהגה ברכבה בתל אביב בשעה ארבע לפנות בוקר, ונעצרה לבדיקת שכרות. תחילה השוטרים בדקו אותה במכשיר נשיפון, שהראה כי בגופה כמות אלכוהול החורגת מהמותר, ועל כן היא לא עברה את הבדיקה. לאחר מכן נשלחה הנהגת לבצע בדיקה במכשיר הינשוף, אלא שגם אחרי ארבעה ניסיונות לנשוף מספיק אויר לצורך הבדיקה, היא לא הצליחה במשימה. קצין המשטרה החליט לשלול את רישיונה ל-30 יום וכן להחרים את רכבה לפרק זמן דומה.

עורך הדין אביחי חג'בי פנה בשמה אל בית המשפט לענייני תעבורה בתל אביב, וביקש להשיב את רישיונה בטענה כי היא סובלת מאסטמה וכי אין היא אשמה בכך שבדיקת הינשוף לא צלחה. בדיון הסביר חג'בי: "מחומר החקירה עולה כי המבקשת הסכימה להיבדק בבדיקת ינשוף, ולא ניתן לייחס לה אי נשיפה או נשיפה לא מספקת במכוון, משום שהיא חולת אסטמה".

השופט ישראל ויטלסון הסכים עם הטענות והורה למשטרה להשיב לנהגת את רישיונה ואת רכבה.

עו"ד אביחי חג'בי מסר בתגובה ל"ערים": "בית המשפט קיבל בהחלטתו את טענות מרשתי במלואן, לפיהן היא לא ביצעה עבירה. מסתבר לעתים כי אסטמה 'מצילה חיים' ולא להפך".

עורך הדין אביחי חג'בי

עורך הדין אביחי חג'בי


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר