גולן ביטון
גולן ביטון

גולן ביטון מונה לתפקיד סמנכ"ל רשת חוויות

בישיבת דירקטוריון רשת חוויות רחובות אושר מינויו של גולן ביטון כסמנכ"ל הרשת. ביטון, שייכנס לתפקיד החדש בתחילת 2020, לאחר שיימצא מנהל מחליף למתנ״ס קרית משה, מסר: "זהו רגע מרגש ומשמעותי עבורי"

פורסם בתאריך: 11.11.19 19:08

-->

בישיבת דירקטוריון רשת חוויות רחובות שהתקיימה הערב (שני) אושר מינויו של גולן ביטון כסמנכ"ל הרשת, לאחר שנבחר בהליך של מכרז.

ביטון (41), בעל תואר ראשון במדעי החברה והרוח ותואר שני בחינוך וניהול מערכות חינוך בנוסף לתעודת הנדסאי אלקטרוניקה עם התמחות במיקרו מחשבים, הוא מבין המנהלים הוותיקים ברשת חוויות ומי שהחל את דרכו כמדריך נוער ורכז חוגים במרכז קהילתי קריית משה לפני כ-17 שנה. בשנת 2008 הוא מונה למנהל המרכז ובשנת 2017 החל לנהל את תחום הנוער ברשת וכן את מוקד שירות הלקוחות. כיום מנהל ביטון שלושה מרכזיים קהילתיים בשלוש שכונות בעיר רחובות.

ביטון בעל ניסיון ניהולי רחב ורב שנים והוא ידוע כמי שמוביל תהליכי שינוי חברתיים לצמצום פערים, מחובר לנוער ולתושבים וקשוב לצרכיהם. הוא חתום על הישגים רבים בתחום פיתוח משאבים פיזיים, תכנים, אירועים, חברה ותרבות ועוד, וידוע כמי שחיי ונושם את חיי התושבים, שירותי ורגיש לפניותיהם.

ביטון שנולד וגדל בשכונת קרית משה בעיר, משמש כאמור במגוון תפקידים ברשת חוויות, ובהם ניהול המתנ"ס השכונתי בקרית משה, מנהל תחום נוער וצעירים, מנהל חוויות רחובות הצעירה, מנהל חוויות נווה יהודה, מנהל תכנית ניצנים בחוויות, ממנהל פרויקט קיץ פתוח, מנהל תחום שירות הלקוחות ברשת, ויו"ר ועד הפעולה של עובדי חוויות וממובילי ההסכם הקיבוצי ההיסטורי לעובדי רשת חוויות רחובות.

בריאיון שסיפק בעבר ל"ערים" ציין כי שאיפתו היא להתמנות ביום מן הימים לתפקיד מנכ"ל הרשת: "אני רוצה להיות גורם משפיע ומשמעותי בעיר, להביא את האני מאמין שלי – שהוא אהבת אדם. אם תכבד את האדם שמולך ותקשיב לו, אז השמיים הם הגבול. אני מאמין שצריך להתייחס לאדם שמולך כדף חלק, לא לשפוט מראש. ככה יש דרך אמיתית משותפת ללכת יחד. המגה חלום שלי הוא יום אחד להיות בראש המערכת של רשת חוויות, להיות מנכ"ל חוויות".

גולן ביטון (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

גולן ביטון (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן, מסר בעקבות המינוי: "גולן הוא אדם ערכי, חרוץ, מסור, שגדל בשכונת קרית משה ואין מחובר ממנו לצרכי התושבים. הוא מכיר היטב את המערכות ויודע לנתב את הפעילות לטובת כלל האוכלוסיות בתחומים רחבים שתחת ניהולו. אני רואה חשיבות רבה לקדם אנשים שצומחים מתוך הרשת ואין לי ספק שהוא ראוי ויצליח בתפקידו תחת מנכ"ל הרשת, אלרואי אסרף שנבחר לאחרונה. אני בטוח שהשניים יובילו את הרשת להצלחות נוספות רבות".

גולן ביטון עצמו מסר כי הוא מודה ליו"ר הרשת אמיתי כהן, למנכ"ל הרשת אלרואי אסרף ולחברי הדירקטוריון על בחירתו ועל האמון שניתן בו: "מדובר ברגע מרגש ומשמעותי עבורי באופן אישי. במשך 17 שנה צמחתי ברשת חוויות יד ביד עם התושבים, הנוער, ההורים וכל השותפים לעשייה, בראשם עיריית רחובות בראשותו של רחמים מלול. כעת אני מרגיש מוכן לתפקיד הניהולי המשמעותי הבא שקיבלתי לידיי. אני שמח לקחת את האחריות שניתנה לי ואת ההזדמנות להמשיך לפתח, להתפתח ולשרת את התושבים ועובדי הרשת במסירות ונאמנות".

ביטון צפוי להכנס לתפקיד החדש בתחילת 2020, לאחר שיימצא מנהל מחליף וראוי למתנ״ס קרית משה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר