עו"ד קארין ברגינסקי
עו"ד קארין ברגינסקי

קארין ברגינסקי מאושרת: "הגיבורים שנלחמו למעננו והקריבו את עצמם במלחמת העולם השנייה יונצחו"

בישיבת מועצת רחובות שנערכה אמש (רביעי), שמחה חברת האופוזיציה עו"ד קארין ברגינסקי לשמוע כי אחד הנושאים שבהם היא עוסקת מזה חודשים ארוכים יקבל מענה, והווטרנים שלחמו במלחמת העולם השנייה יונצחו באמצעות תקציב המיועד לכך מטעם ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק העלייה זהר בלום

פורסם בתאריך: 19.9.19 06:58

-->

בישיבת מועצת רחובות שנערכה אמש (רביעי) בבית התרבות בעיר, שמחה חברת האופוזיציה עו"ד קארין ברגינסקי לשמוע כי אחד הנושאים שבהם היא עוסקת מזה חודשים ארוכים יקבל מענה, והווטרנים שלחמו במלחמת העולם השנייה יונצחו באמצעות תקציב המיועד לכך מטעם ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק העלייה, זהר בלום.

ברגינסקי: "ביום 18.2.19 הגשתי הצעה לסדר להקמת מוזיאון להנצחת הווטרנים בתוך בית עולה. ההצעה הנ"ל נדחתה. לנוכח העובדה שכשלקחתי על עצמי לייצג את 'רחובות ביתנו' מטעם ישראל ביתנו, התחייבתי לקהילה שאעשה הכל כדי שהמוזיאון הזה יקום. לכן החלטתי להמשיך ולא לוותר והגשתי הצעה נוספת לסדר להקמת המוזיאון, הפעם במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל. כעת אני מאושרת לבשר שעמדתי בהבטחתי ובחלוף שנה מאז התחייבותי לקהילה, ואחרי המון שנים שהווטרנים, ילדיהם ונכדיהם המתינו למוזיאון, יקום מוזיאון להנצחת הווטרנים ברחוב סמילנסקי.

"הגיבורים שלנו שנלחמו למעננו והקריבו את עצמם במלחמת העולם השנייה יונצחו. במוזיאון הזה יוצגו מכתבים, תמונות, מזכרות של אלה ששבו מהמלחמה ואלה שלא. זה באמת דבר גדול וקדוש. אני מודה לראש העיר רחמים מלול על קידום הנושא ולמחזיק תיק הקליטה זהר בלום שאישר תקציב לטובת העניין. ברצוני להודות גם לחברי, חבר המועצה לשעבר יפים זאיקה, שתרם רבות לנושא".

בעיריית רחובות ביקשו להבהיר כי ראש העיר רחמים מלול הסביר לחברת המועצה ברגינסקי כי הנושא כבר טופל על ידו וקודם בעבר אל מול חבר המועצה לשעבר יפים זאיקה, וכעת מצוי בטיפול ממלא מקום ראש העיר זהר בלום. כך או כך, רחמים מלול גם אמר לברגינסקי באופן אישי: "אין לי בעיה לפרגן כשצריך".

זהר בלום עצמו פירט: "בתמיכת ראש העיר אנחנו עובדים בנושא הווטרנים. משום גילם המתקדם אנו עוסקים בתיעוד מאסיבי של הלוחמים המספרים את סיפור חייהם. כמו כן, ראש העיר תמך בתקצוב שיפוץ מוזיאון הווטרנים והמועדון החברתי עבורם ברחוב סמילנסקי, שבו החל השיפוץ זה מכבר. אני מקווים כי כבר אחרי החגים נחנוך את המועדון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר