עו"ד קארין ברגינסקי
עו"ד קארין ברגינסקי

חברת מועצת רחובות עו"ד קארין ברגינסקי מציעה להקים בעיר בית עולה

חברת מועצת רחובות, עו"ד קארין ברגינסקי, בהצעה לסדר: "ברחובות מתגוררים עשרות אלפי עולים, מתוכם כ-4,000 אזרחים ותיקים, וטרנים דוברי רוסית, שמבקשים להקים מקום בו יוכלו להיפגש, לחלוק, לשתף, לשאול, להתייעץ והכי חשוב - לא להיות לבד"

פורסם בתאריך: 28.1.19 15:07

-->

חברת מועצת רחובות, עו"ד קארין ברגינסקי, תעלה בישיבת המועצה הקרובה הצעה לסדר בדבר הקמת בית עולה בעיר.

בהצעתה מפרטת ברגינסקי: "ברחובות מתגוררים עשרות אלפי עולים, מתוכם כ-4,000 אזרחים ותיקים, וטרנים דוברי רוסית, שמבקשים להקים מקום בו יוכלו להיפגש, לחלוק, לשתף, לשאול, להתייעץ והכי חשוב – מבקשים שתהיה להם הזדמנות להכיר, להיות יחד ולא להיות לבד. מהבדיקה שערכתי תוכנן להקים את בית עולה ברחוב לוין אפשטיין 14, אשר היה אמור להתפרס על שטח של כ-600 מטר, והיה אמור לכלול את: מחלקת הקליטה, מוזיאון להנצחת הווטרנים שנלחמו במלחמת העולם השנייה נגד הנאצים ומרכז תרבות. לצערי, התכנון שהיה מבורך לא יצא לפועל ונודע לי כי התוכנית בשלב הזה מוקפאת. התברר כי מחלקת הקליטה עתידה לעבור בקרוב לרחוב הנביאים ותתפרס על שטח של כ-220 מטר. מיותר לציין כי בשטח כה קטן לא יהיה ניתן ליישם ולתת ביטוי לאוכלוסייה כה גדולה, שהמון שנים משתוקקת וחולמת על בית עולה. כיום מרכז תרבות באופן זמני מתקיים ברחוב לוין אפשטיין (הדגש על אופן זמני). מקום נוסף בו מתקיימים חלק מהאירועים מצוי ברחוב ויינר, אשר כשלעצמו נמצא במצב די רעוע".

ברגינסקי מסכמת: "הקמת בית עולה זה חלום של אלפי אנשים ואני מבקשת להגשים להם את החלום. להיות לבד זה קשה, להיות לבד בזקנה זה נורא, ואני נוטה להאמין כי לא נאפשר לאנשים היקרים האלה להיות לבד. אני חפצה לקחת חלק פעיל בהקמת בית עולה, להיות שותפה מלאה בנושא ולעשות כל מה שנדרש כדי לסייע לקדם את העניין כמה שיותר מהר, הן בפן העירוני והן בפן הארצי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר