עדי דויטש
עדי דויטש

פרסום ראשון: עדי דויטש ימונה כמנכ"ל רשת חוויות בשבוע הבא

ביום שני דירקטוריון רשת חוויות יתכנס בלשכת ראש עיריית רחובות כדי למנות את עדי דויטש לתפקיד המנכ"ל, תפקיד אותו כבר מילא בעבר. חבר דירקטוריון רשת חוויות: "המינוי צפוי לעבור ברוב מוחלט, למרות התנגדויות שנשמעו מאחורי הקלעים"

פורסם בתאריך: 6.8.19 12:49

-->

כפי שפורסם לראשונה ב"ערים", עדי דויטש צפוי להתמנות לתפקיד מנכ"ל רשת חוויות. המהלך צפוי להפוך לרשמי ביום שני בשבוע הבא, כאשר דירקטוריון רשת חוויות יתכנס בלשכת ראש עיריית רחובות רחמים מלול. חברי הדירקטוריון כבר קיבלו זימונים לישיבה המדוברת.

בכך, דויטש יחזור לתפקיד אותו מילא עד לשנת 2017 ויחליף את ממלא מקומו צביקה מדהלה. מדהלה עצמו יעבור חפיפה בתפקידו החדש כמנהל האגף המוניציפאלי בעירייה, ובכלל זה הוא ינהל את לשכת ראש העיר.

חבר דירקטוריון רשת חוויות אישר ל"ערים" את הפרטים והוסיף: "המינוי של עדי דויטש צפוי לעבור ברוב מוחלט, למרות התנגדויות שנשמעו מאחורי הקלעים, בין השאר על ידי יו"ר הדירקטוריון החדש אמיתי כהן. עצוב שבמקום לקדם את הדור הצעיר והמוכשר שגדל ברשת, שוב בוחרים ללכת אחורה ולהחזיר את אלה שעזבו מרצונם החופשי. הרי בזמנו, כשביקשו מעדי להישאר, הוא הודה כי מבחינתו הוא סיים את התפקיד אחרי שבע שנים שבהן התפקיד מוצה עד תום".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר