אמיתי כהן ועדי דויטש
אמיתי כהן ועדי דויטש

חשיפה: מסתמן כי עדי דויטש המועמד הבולט לחזור לתפקיד מנכ"ל רשת חוויות בניגוד לרצונו של יו"ר הדירקטוריון אמיתי כהן

לאחר שלא אותר אדם מתאים לתפקיד מנכ"ל רשת חוויות במכרז פנימי, פורסם מכרז חיצוני אליו ניגש גם מנכ"ל הרשת לשעבר, עדי דויטש, שנחשב למועמד המוביל. גורמים ברשת תוהים האם רחמים מלול ימנה אותו למרות התנגדותו הנחרצת של יו"ר הדירקטוריון אמיתי כהן

פורסם בתאריך: 15.7.19 13:09

-->

כפי שנחשף ב"ערים", בעקבות מינויו של צביקה מדהלה לתפקיד מנהל האגף המוניציפאלי בעיריית רחובות, ועם סיום תפקידו כממלא מקום מנכ"ל רשת חוויות בקרוב, סוכם בין עיריית רחובות לבין החברה למתנ"סים כי ייצא מכרז פנימי בתוך רשת חוויות לאיתור מנכ"ל קבוע לרשת. עוד נקבע כי במידה ולא יימצא מועמד מתאים במכרז הפנימי, יפורסם מכרז חיצוני שאליו יוכל לגשת כל אדם העומד בדרישות. לאחר שלא אותר מנכ"ל מתאים בתוך הרשת, פורסם מכרז חיצוני אליו נגשו מספר מועמדים, ובהם גם מנכ"ל רשת חוויות לשעבר, עדי דויטש.

עדי דויטש

עדי דויטש

 

ל"ערים" נודע כי לאור ניסיונו הקודם של דויטש בתפקיד, הוא נחשב למועמד המוביל כבר בשלב זה של המכרז. גורם המעורה בפרטים אמר השבוע: "דויטש זוכה לתמיכה בצמרת העירייה, ובין היתר לתמיכתו של סגן ראש העיר יניב מרקוביץ', שכיהן כיו"ר דירקטוריון רשת חוויות בתקופתו של דויטש כמנכ"ל. לעומת זאת, יו"ר הדירקטוריון הנוכחי, אמיתי כהן, לא מתלהב מהמועמדות של דויטש והוא אף אמר למקורבים שלו כי הוא יעשה הכל כדי לא לאפשר את המינוי".

אמיתי כהן

אמיתי כהן

יש לציין כי ראש העיר רחמים מלול הוא זה שיראיין את המועמדים שייגשו למכרז, לרבות את דויטש שפרש מהתפקיד לפני פחות משנתיים.

גורם בדירקטוריון רשת חוויות אומר: "אני לא מבין למה מחפשים להחזיר אנשים שכבר היו בתפקיד ונשחקו. למה לא מאפשרים ליו"ר הדירקטוריון החדש, אמיתי כהן, לנהל את העניינים? חייבים לעשות בדק בית כי יש אנשים ראויים שצמחו ברשת ומכירים את העבודה יותר טוב מכולם. הם לא מספיק טובים לאייש את התפקיד?".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר