חיים באוהלים בקרית עקרון (צילום: ארז שרווינטר)
האוהלים בהם התגוררה המשפחה בקרית עקרון (צילום: ארז שרווינטר)

"אני מוכנה לעבור לכל עיר, העיקר שתהיה קורת גג לילדיי. זה היה סיוט, השפלה"

בסיועו של ראש מועצת קרית עקרון נמצאה דירה בדימונה למשפחה שנזרקה לרחוב

פורסם בתאריך: 11.8.17 07:30

-->

לאחר שלושה שבועות בהם בני זוג וששת ילדיהם ישנו באוהל מול מועצת קרית עקרון, נמצא הפתרון. השבוע החלה המשפחה להעמיס את הציוד שברשותה בדרך למעבר לדירה בדימונה, שאותה קיבלה המשפחה ממשרד השיכון. למאבקם של בני המשפחה נרתמו לא מעט תושבי היישוב, ובראשם ראש המועצה חובב צברי שאף פנה למנכ"ל משרד השיכון ולגורמים רבים נוספים וביקש את התערבותם המיידית במציאת מקום מגורים למשפחה שנזרקה לרחוב בשל מצוקה כלכלית.

סיפורה המלא של המשפחה מקרית עקרון שחיה באוהלים

אב המשפחה סיפר: "לאחר שלא עמדנו בתשלום לשכירות הדירה ביישוב נזרקנו לרחוב. הקושי שלי היה למצוא עבודה מאחר ואני אסיר משוחרר".

האם, סייעת לגננת כבת 30, חתמה על חוזה השכירות בקרית עקרון וקיבלה סיוע ממשרד השיכון אחרי שבעלה נכנס למאסר לפני כשנתיים. עם שחרורו, הפחית המשרד במענק, מאחר שהפסיק לראות בה חד הורית. בעקבות זאת נקלעה המשפחה לחובות כלכליים.

"גרתי בדירה שנתיים", אומרת האם. "עם שחרורו של בעלי קיבלתי הודעה מבעל הבית: 'הבנתי שדייר נוסף נכנס'. עד מהרה פינו אותנו עם צו פינוי והוצאה לפועל. אני מוכנה לעבור לכל עיר, העיקר שתהיה קורת גג לילדיי. מיטל, פעילה בדיור הציבורי, עזרה לנו להשהות את יישום הצו הזה. זה היה סיוט, השפלה".

חיים באוהלים בקרית עקרון

האוהלים בהם התגוררה המשפחה בקרית עקרון (צילום: ארז שרווינטר)

 

כעת, לאחר שלושה שבועות של בקשות ופניות למשרד השיכון, הוצעה למשפחה דירה בת ארבעה וחצי חדרים בדימונה. ראש המועצה חובב צברי סייע לזוג לראות את הדירה ואף הוציא רכב של המועצה שהביאם אליה. השבוע החלה המשפחה במעבר לדירתם החדשה ובשבוע הבא הם צפויים להיכנס אליה ולפתוח דף חדש בחייהם".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר