שמואל בר דאנזאן, אבי חימי ורומי קנבל
שמואל בר דאנזאן, אבי חימי ורומי קנבל

250 עורכי דין מרחובות הצביעו בקלפי המקומית בבחירות ללשכה שבהן ניצחו אבי חימי ורומי קנבל

חבר מועצת רחובות עו"ד שמואל בר דאנזאן, שהיה פעיל ברשימתם של עורכי הדין אבי חימי ורומי קנבל שנבחרו כיו"ר הלשכה וכיו"ר מחוז מרכז בהתאמה, אומר: "אני בטוח שרומי קנבל תדאג לרווחתם של עורכי הדין בעיר רחובות"

פורסם בתאריך: 20.6.19 08:04

-->

עו"ד אבי חימי נבחר אתמול (רביעי) כיו"ר לשכת עורכי הדין, ועו"ד רומי קנבל נבחרה כיו"ר מחוז מרכז שכולל בתוכו את העיר רחובות.

השניים עשו מסע ארוך עם עורכי הדין של המחוז וביקרו כמה וכמה פעמים ברחובות, לרבות ביום ראשון השבוע. כמי שהוביל את הקמת המחוז, עו"ד חימי אף דאג להצבת קלפי ברחובות.

עו"ד שמואל בר דאנזאן, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הרווחה, היה פעיל ברשימתם של חימי וקנבל, ואף ניהל את יום הבחירות של קנבל. עם היוודע התוצאות הוא אמר: "אני בטוח שעו"ד חימי ימשיך להצעיד את הלשכה ולדאוג לעורכי הדין ברחובות. במהלך יום הבחירות כ-250 עורכי דין מרחובות הגיעו להצביע בבית המשפט השלום בעיר, מה שהוכיח שהמהלך של חימי לדאוג להצבת קלפי לטובת עורכי הדין המקומיים הוכיח את עצמו".

עוד אומר בר דאנזאן: "אני בטוח שעו"ד רומי קנבל, יו"ר מחוז מרכז הנבחרת, תדאג לרווחתם של עורכי הדין בעיר רחובות ותעשה ככל שביכולה על מנת להנגיש את שירותי המחוז לעורכי הדין בעיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר