מימין: עורכי הדין שמואל בר דאנזאן, רומי קנבל, אבי חימי ומיכה בסטרצקי
מימין: עורכי הדין שמואל בר דאנזאן, רומי קנבל, אבי חימי ומיכה בסטרצקי

עו"ד אבי חימי וסיעתו הגישו בקשה לפתיחת קלפי ברחובות בבחירות ליו"ר לשכת עורכי הדין

הבחירות ליו"ר לשכת עורכי הדין: ברחובות אין קלפי ועו"ד אבי חימי וסיעתו הגישו בקשה לפתיחת קלפי בבית משפט השלום בעיר, בכדי לאפשר לעורכי הדין מרחובות הצבעה נגישה יותר

פורסם בתאריך: 17.5.19 07:07

-->

הבחירות ללשכת עורכי הדין מתקרבות, אבל ברחובות אין קלפי שבה יכולים עורכי הדין לבחור. הקלפי הקרובה ביותר היא בראשון לציון, מה שגורם לחלק לא מבוטל מעורכי העיר הרחובותיים לומר כי הם יימנעו מלהצביע.

סיעת 'לשכה חזקה' בראשות עו"ד אבי חימי, יו"ר הלשכה הנוכחי והמועמד לתפקיד גם בקדנציה הבאה, ועו"ד רומי קנבל, המועמדת לתפקיד יו"ר מחוז המרכז, החליטה לפעול לשינוי המצב והגישה בקשה לפתיחת קלפי בבית משפט השלום ברחובות. כמו כן הסיעה ביקשה לפתוח קלפיות גם במודיעין, בית המשפט המחוזי לוד, בית משפט השלום ברמלה ובית משפט השלום בראשון לציון.

לצורך הבקשה גייסה הסיעה 350 חתימות, מתוכן כ-50 חתימות הן מרחובות. לנוכח הכנסים והביקורים התדירים של יו"ר הלשכה ושל עו"ד קנבל ברחובות, עושה רושם כי סיעתו של חימי, שעמה נמנה גם עו"ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק הרווחה בעיריית רחובות, משקיעה אנרגיה בקידום הקשרים המקומיים, בהתחשב בכך שרחובות היא עיר מובילה ומשפיעה במחוז מרכז, שהוא השני בגודלו בארץ.

עו"ד אבי חימי: "הדבר החשוב ביותר לנו הוא עריכת בחירות נגישות, שקופות ונקיות, בהן יכולים להשתתף כלל עורכי הדין בישראל. אני קורא לוועדת הבחירות לפתוח קלפיות נוספות בכל רחבי הארץ וקורא לעורכי הדין: 'צאו להצביע'. יחד נחזק את הלשכה, למען כלל עורכי הדין בישראל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר