המרכז האקדמי פרס
המרכז האקדמי פרס

החניות בקרבת המרכז האקדמי פרס נצבעו בכחול לבן והסטודנטים זועמים

סטודנטים רבים במרכז האקדמי פרס ברחובות מתרעמים על כך שהעירייה הפכה את החניות בקרבת הקמפוס לחניות בתשלום, באמצעות צביעת המדרכות בכחול לבן. העירייה: "הסדרת החניה ברחוב תביא דווקא לתחלופה של רכבים ולכך שעוד סטודנטים יוכלו לחנות במקום, מאשר חניה חופשית שגורמת לכך שרכבים נשארים במצב סטטי כל היום"

פורסם בתאריך: 22.5.19 11:36

-->

סטודנטים רבים במרכז האקדמי פרס ברחובות מתרעמים על כך שהעירייה הפכה את החניות בקרבת הקמפוס לחניות בתשלום, באמצעות צביעת המדרכות בכחול לבן.

לירז, סטודנט במרכז האקדמי פרס, העלה בפייסבוק פוסט זועם שבו נאמר: "עיריית רחובות צריכה להתבייש בעצמה. אני סטודנט שנה ב' במרכז האקדמי פרס, שנתיים למדתי בכיף בידיעה שיש חניה בשפע ובחינם, זמינה לסטודנטים. הגעתי אתמול לבוקר כחול לבן מגעיל ועוקצני, במטרה לעשות כסף על האזרח החלש ועל הסטודנטים שלומדים במרכז האקדמי פרס. המקום קיים מ-2007 ופתאום נזכרו לעשות עלינו כסף. תתביישו עיריית רחובות, זה מקום לא מרכזי ואין שום סיבה שיהיה כחול לבן בכל האזור. לא מספיק שאנחנו סטודנטים שקורעים את התחת ללמוד ולעבוד בשביל כמה גרושים, אתם עוד מכבידים עלינו, על האוכלוסייה הלא נכונה. תתביישו".

פניות דומות רבות הגיעו גם לנוי פארג', יו"ר אגודת הסטודנטים הנוכחית, ולמי שכיהן בתפקיד בעבר, חבר המועצה אביב איטח. השניים שיגרו מכתב משותף לראש העיר רחמים מלול, ובו ביקשו את מחיקת סימוני ה'כחול לבן' בסמוך למרכז האקדמי פרס.

נוי פארג', יו"ר אגודת הסטודנטים במרכז האקדמי פרס

נוי פארג', יו"ר אגודת הסטודנטים במרכז האקדמי פרס

 

"בימים האחרונים אנו מקבלים מבול של פניות מסטודנטים וסטודנטיות תושבי רחובות וגם תושבי חוץ", טוענים פארג' ואיטח. "לאחרונה שפת המדרכות והחניות הסמוכות וצמודות למרכז האקדמי פרס נצבעו בכחול לבן במקום האפור שהיה לפני כן. בנוסף מסתבר שתעריפי החניה בכחול לבן באפליקציות השונות עלו, ובהנחה שמדובר על חניה בת כמה שעות זה מצטבר לסכומים גבוהים אשר מכבידים על הסטודנטים והסטודנטיות שלומדים במרכז האקדמי פרס.

"ידוע כי פארק הורוביץ וכל האזור עדיין אינו הומה אדם והפיתוח והאכלוס בו אינם הסתיימו, ולכן איננו מבינים מה הדחיפות להקשות על הסטודנטים ולצבוע את המדרכות בכחול לבן. סטודנטים רבים קיבלו דו"חות חניה ומתקשים לשלם אותם, הם מתרעמים ומתלוננים על כך ברשתות החברתיות ובכך גם פוגעים בלי להתכוון במוסד האקדמי שלהם וגם בעיר רחובות.

"בשנים האחרונות אגודת הסטודנטים והמוסד הגיעו להסדר ביחד עם ליאור שוקרי, מנהל אגף הפיקוח, השילוט והתנועה, ואכן בוטלו הדו"חות רטרואקטיבית וכמו כן נצבעו המדרכות באפור. אנו דורשים לעשות זאת שוב ולהגיע להסדר רטרואקטיבי עם הסטודנטים, לבוא לקראתם ולקראת המרכז האקדמי פרס, כדי שתוכל להמשיך ולהתהדר ולהתגאות שרחובות היא עיר צעירה ואקדמאית שקיימים בה מוסדות לימוד ומגיעים ללמוד בה סטודנטים מכל רחבי הארץ. שהרי מטרת העירייה בין היתר היא להשאיר אותם כתושבים כאן, שיבנו כאן את ביתם ועתידם".

אביב איטח

אביב איטח

 

מהעירייה נמסר: "הסדרת החניה ברחוב תביא דווקא לתחלופה של רכבים ולכך שעוד סטודנטים יוכלו לחנות במקום, מאשר חניה חופשית שגורמת לכך שרכבים נשארים במצב סטטי כל היום. סמוך למרכז האקדמי פרס נצבעו לאחרונה רק הרחובות מודעי ופרס בכחול לבן. ביתר הרחובות באזור כבר קיימת חניה מוסדרת בכחול לבן. נציין כי עיריית רחובות יחד עם מכללת פרס פעלו לכך שבעל חניון פרטי סמוך יגבה דמי חניה בסך 5 שקלים ליום, תעריף שהינו זול יותר מתעריף חניה בכחול לבן יומי או לפי שעה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

4 תגובות
  1. סטודנט במכללת פרס בשם הסטודנטים

    ראש העיר מלול מנסה לגנוב את הפרנסה של עמי
    כחול לבן עולה חניה 15 שקל
    במגרש החניה עולה למנוי 5 שקלים
    ורגיל 10 שקלים
    באדום לבן לא משלמים כי אין דוחות
    עמי מנסה לעזור לציבור הסטודנטים

  2. דוד פרידמן

    ראש העיר שקרן מנסה לפגוע בעמי פינשטיין ונוקם דרך צביעת הרחובות בכחול לבן וגונב מהסטודנטים 15 שקל במקום חניה של 5 שקלים

  3. נטלי

    שלא נדבר על תושבי רחובות עצמם שלומדים במרכז וצריכים לשלם בשום עיר זה לא כך! מעניין מי פה קיבל מעטפה בעירייה הפעם…

  4. סתם אחד

    "נציין כי עיריית רחובות יחד עם מכללת פרס פעלו לכך שבעל חניון פרטי סמוך יגבה דמי חניה בסך 5 שקלים ליום" – עכשיו הכל מובן…

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר