עמי פינשטיין
עמי פינשטיין

עמי פינשטיין ועיריית רחובות ב"קרב משפטי" על צבעי המדרכות בפארק הורוביץ

עמי פינשטיין שכר חברה שצבעה את המדרכות בפארק הורוביץ באדום לבן, בטענה כי הדבר נעשה בהתאם להוראות התב"ע. לדבריו, העירייה מתנכלת לו בצביעת המדרכה בכחול לבן על מנת לגרום לו נזקים ממוניים. העירייה בתגובה: "פיינשטיין החליט לעשות דין לעצמו ולצבוע את הרחוב מכחול לבן לאדום לבן, ככל הנראה על מנת לגרום לחונים במקום להיכנס לחניון שבבעלותו"

פורסם בתאריך: 22.5.19 08:41

-->

בתחילת השבוע הגיש עמי פינשטיין תביעה כנגד עיריית רחובות, על סך 7,668 שקלים.

בתביעתו מפרט פינשטיין: "לפני כחמש שנים נסעתי לאוסטרליה. בימים ההם כל שפת המדרכות בפארק הורוביץ נצבעו אדום לבן בהתאם להוראות התב"ע. כשחזרתי מאוסטרליה הופתעתי לגלות ששונה הצבע לכחול אדום. מעשה זה גרם לי להפסדים כספיים אדירים ונעשה בניגוד לחוק ולתב"ע".

פינשטיין, נכד למקימי וראשוני העיר רחובות, שהאדמות באזור פארק הורוביץ שייכות לו ולמשפחתו עוד מהימים שבהם היו במקום פרדסים של המשפחה, ממשיך: "פניתי לעירייה בבקשה להשיב המצב לקדמותו, אולם הם בחרו להתעלם מפניותיי. נוכח ההתעלמות, נאלצתי לשכור את שירותיה של חברה שמתמחה בתחום, ששינתה את צבעי המדרכה. להפתעתי, למחרת פעלה עיריית רחובות למחוק את הצבע כדי למנוע ממני גביית כספים מהמכוניות שחונות במקום. העירייה הגדילה לעשות בכך שצבעה את כל המדרכות בכחול לבן כדי לגרום לי לנזקים ממוניים".

סכום התביעה אותו מבקש פינשטיין, הינו בגין הנזקים הישירים והמיידיים שנגרמו לו, לכאורה, קרי צביעת המדרכות שירדה לטמיון בעלות של 7,668 שקלים.

מהעירייה נמסר: "הקביעה בדבר חניה בשטחים ציבוריים היא בסמכותה הבלעדית של עיריית רחובות. בשבוע שעבר החליט מר פיינשטיין לעשות דין לעצמו ולצבוע את הרחוב מכחול לבן לאדום לבן, ככל הנראה על מנת לגרום לחונים במקום להיכנס לחניון שבבעלותו. לעיריית רחובות הגיעו תלונות רבות מהתושבים וכך התגלה הדבר, ולפיכך פעלה מיידית להשבת המצב לקדמותו. העירייה שוקלת את צעדיה בשל הפגיעה בשמה הטוב, לאור העובדה שתושבים סברו כי העירייה מונעת חניה בשטח הציבורי, וכן לאור הוצאות הצביעה שנגרמו לה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

15 תגובות
  1. ענת

    עבריין! למה לא מגישים נגדו תלונה במשטרה על השחתת רכוש ציבורי? הוא מודה בכך בכתב התביעה!

  2. לירון

    הבן אדם בא עם טרקטורים וחסם כניסות לחול שחנו בהם כדי שלא יחנו שם ובנוסף הכל נצבע עכשיו בכחול לבן!! למה? זה שימש סטונדטים בסה"כ כדי להקל עליהם ואין כרגע עומס באיזור.. מדובר במיליונר מגעיל שעושק סטודנטים

  3. דני

    ראש העיר מר מלול,
    מר פיינשטיין התגרה בך ועשה ממך צחוק לעייני כל עם ישראל! אתה מפחד?
    מחכים לתגובתך

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עיריחת רחובות היקרה. צביעת כל האזור בכחול לבן היא גם חזירות לשמה. לפחות תדאגו ליצור תחבורה ציבורית הולמת באזור. לנסוע מביתי ביבנה לעבודה בפארק הורוביץ בתחבורה ציבורית לוקח בין שעה וחצי לשעתיים. נסיעה שברכב לוקחת 10 דקות. תנו לנו להתפרנס בכבוד בלי הצורך לשלם 15 שקל כל יום על חניה. בושה וחרפה.

  5. טל קין

    וואו הוא גם מאד מאד מכוער, בפנים ובחוץ. שנאמר, תוכו כברו.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עמי פינשטיין צודק! הקרב לא חדש בין שוקי פורר לעמי פינשטיין.. מלול שנהיה ראש עיר בזכות פורר.. ממשיך את הקרב!
    לצה בחרו להציג צילום מעוות?

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תרגיל מסריח של ראש עיר. חניה בכחול לבן עולה 15 שקל
    חניה מנוי בחניון עולה 5שקל
    חניה רגילה בחניון עולה 10 שקל
    חניה באדום לבן. לא עולה כסף
    עכשיו תחליטו מי כאן נוכל. ראש העיר מנסה להעביר כסף לכיס העיריה ( או לכיסו הפרטי תקראו את השחיתות בדוח מבקר המדינה )

  8. גמלאית

    ממש חצוף. מי שם אותו ל"שריף".
    היה הרבה שנים בחוץ לארץ. חזר וחושב שהעיר שלו? היה מועמד פעם לרשות העיר ולא נבחר. מה הוא חושב שיכול לעשות מה שרוצה? פשוט שהעיריה לא תתן דוחות לאלו שיעמדו באדום לבן באם יצבע שוב. ואז לא יהיה לו מענה לגחמותיו.

  9. האחד

    בנאדם זבל עושק סטודנטים
    טפי המיץ של הזבל מליונר שסופר שקלים

  10. עמוס

    זה לא צילום מעוות, זה בנאדם מעוות שחש שהוא דון קורליאונה. מקווה שיאשפזו את החולרע הזאת

  11. מישהו שאכפת לו

    האם מישהו בכלל בדק איך הקים מר פיינשטיין את המתחם החדש בכניסה לטופ דוראן על שטח שעתיד להיות הרחבה של הכביש גד פיינשטיין? נראה לי שהבנייה לא חוקית.. ואם הוא קיבל מהעיריה אישור, אזי מדובר שוב על שוחד שקיבלו בעיריה ממשפ' פיינשטיין על חשבון הציבור

  12. אזרח מודאג

    ראיתי גם אתמול וגם בחדשות הבוקר בערוץ 12 את האדם הזה. לא ברור לי איך יש לו במה ולגיטימציה להיות בתכניות אירוח, שהוא למעשה צריך להיות במעצר. אדם הזוי שלוקח את החוק לידיים ולא עושים לו כלום. אפשר וראוי להתווכח על מדיניות העירייה אבל הדרך שבה הוא פועל היא מזעזעת בעיניי. יש מחאה ויש עבריינות. כל אדם פשוט שהיה עושה מה שהוא עושה היה נעצר במיידי ונשפט בחומרה.
    ניחא היה רוצה באמת להטיב עם תושבי העיר, אבל הוא מודה ומצהיר שהוא עושה זאת לטובתו האישית ומצדיק זאת בכך שזה הדבר היחיד שיביא לו פרנסה.
    אין מילים.

  13. מיכל

    העירייה רוצה לךהחזיר הכל לקדמותו? חחחח
    העירייה התנהגה לא פחות גרוע ממר פינשטיין, היא צבעה שטח אפור בכחול לבן, לגזור עלינו הסטודנטים קופה.
    להחזיר הכל לקדמותו על העירייה לצבוע שוב הכל באפור

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר