רחמים מלול ויניב מרקוביץ' בשוק העירוני
רחמים מלול ויניב מרקוביץ' בשוק העירוני

רחמים מלול ובכירי העירייה ערכו מסדר ניקיון ברחבי העיר רגע לפני פסח. שיאו של הסיור – בשוק העירוני

ראש העיר רחובות רחמים מלול ובכירי העיריה סיירו הבוקר על מנת לפקח מקרוב על עבודות הניקיון האחרונות ולוודא כי העיר מוכנה לקראת החג. בסיום הסיור ערכו כולם ביקור בשוק העירוני, שם התקבל ראש העיר בחגיגיות

פורסם בתאריך: 18.4.19 15:03

-->

ראש העירייה רחמים מלול סייר הבוקר ברחבי העיר על מנת לוודא שהיא נקייה ומוכנה לקראת החג. יחד עמו סיירו סגנו, מחזיק תיק חזות העיר עו"ד יניב מרקוביץ׳, מנכ״ל העירייה דורון מילברג, מנהל אגף תנועה, פיקוח שילוט ושיטור עירוני, ליאור שוקרי, מנהל אגף השכונות רמי מדהלה, מנהל אגף גנים, יוסי כפיר, וממלא מקום אגף חזות העיר, ערן יחיא.

הקבוצה סיירה בכל השכונות הוותיקות והחדשות ובמרכז העיר, על מנת להתרשם מקרוב מעבודות הפיתוח והתשתיות, לפקח על ביצוע עבודות הניקיון האחרונות לקראת חג הפסח, לזהות מפגעים של הרגע האחרון שיועברו לטיפול עוד לפני החג, ולוודא שהעיר נקייה ומצוחצחת לכבוד פסח.

אנשי העירייה בכיכר סירני

 

אנשי העירייה בהיכל התרבות

 

בסיום הסיור הגיעה הפמליה לביקור בשוק העירוני, שם התקבל ראש העיר בחום רב ובשירת ״אדוני ראש העיר״ ו״מי שמאמין לא מפחד״ על ידי בעלי הדוכנים. זאת על אף המתיחות השוררת בין סוחרים בשוק לבין העירייה על רקע בניית השוק החדש. בסיום הסיור הצטלמו אנשי העירייה לתמונה משותפת עם ראשי ועד השוק, על רקע השלט החדש שהציבה העירייה בכניסה לשוק לרגל החג.

אנשי העירייה עם ראשי ועד השוק העירוני

 

רחמים מלול, יניב מרקוביץ' זאב מפלאפל השוק ובנו אריה לוי (אריה חמוצים)

מערך פינוי האשפה הביתית והגזם תוגבר בשבועות האחרונים וברחבי העיר פוזרו מכולות על מנת לקלוט את האשפה הנוספת שנוהגים להוציא במסגרת ניקיונות החג. כמו כן, בשבועות האחרונים נעשו מאמצים מרובים לסיים את עבודות התשתיות והפיתוח בעורקי תנועה גדולים בעיר, כמו רחוב מדר, טשרניחובסקי, דרך ירושלים, ביל״ו-חרל״פ, חפץ חיים ועוד. במקומות שבהם עוד יוציאו אשפה ברגע האחרון, יוזעקו צוותי הפינוי לסלק את האשפה מהמקום.

ראש העיר רחמים מלול: ״נערכנו מבעוד מועד במגוון דרכים על מנת להכין את העיר לפני החג: בתשתיות, בניקיון ובפיתוח הסביבתי. יצאתי לפקח מקרוב על ביצוע העבודות. העיר כולה לבשה חג. אני מזמין את כולם לחגוג את האביב פה, ברחובות, בכל אירועי חול המועד, ומאחל לכל תושבות ותושבי העיר חג אביב שמח".

רחמים מלול בשוק העירוני

רחמים מלול בשוק העירוני

 

יניב מרקוביץ׳, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: ״אגף חזות העיר ואגף גינון ועיצוב הסביבה פעלו לפי תוכנית סדורה של הכנה לקראת חג הפסח, הן מבחינת ניקיון ותברואה והן מבחינת גינון ועיצוב הסביבה. עיבינו את מערך פינוי האשפה והשקענו עבודה מאומצת בגינון בכל רחבי העיר. הבוקר יצאנו להתרשם מקרוב מפירות המאמץ. חג שמח מכולנו לכל תושבי העיר״.

מנכ״ל העירייה, דורון מילברג: ״כבכל שנה אני מפעילים כוחות מתוגברים לגינון ולניקיון העיר עד כניסת החג. צוותי אגף חזות העיר יעבדו היום (חמישי) ומחר עד מאוחר, ואנו מודים להם ולכל העובדים המסורים על ההשקעה״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר