השוק העירוני החדש במהלך הבנייה (צילום ג'ני גפטרשוסטר)
השוק העירוני החדש במהלך הבנייה (צילום ג'ני גפטרשוסטר)

צ'אנס אחרון לסוחרים: הוקמה ועדה ציבורית במטרה להפעיל את השוק העירוני החדש ברחובות

ראש עיריית רחובות רחמים מלול מינה ועדה ציבורית הכוללת את סגנו וחברי מועצה מהסיעות הבולטות, כולל מהאופוזיציה, במטרה למצוא פתרונות מוסכמים שיביאו להפעלת השוק העירוני החדש. מלול: "אני נחוש להשלים את הפרויקט ולכן בניסיון אחרון להימנע מהוצאת צווי פינוי מיניתי ועדה לנהל מו"מ אחרון עם הסוחרים"

פורסם בתאריך: 3.1.19 15:00

-->

בישיבת מועצת העיר שהתקיימה אתמול (רביעי), החליט ראש העיר רחמים מלול להקים ועדה ציבורית שתגבש פתרונות מוסכמים להפעלת השוק העירוני החדש. לתפקיד ריכוז הוועדה מונו רמי מדהלה, יו"ר ועד העובדים, מנהל אגף השכונות ומנהל השוק העירוני, וכן ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני. חברי הוועדה יכללו נציגות מהסיעות הבולטות במועצת העיר: סגן ראש העיר יניב מרקוביץ׳ וחברי המועצה אבי קינד, אמיתי כהן ומתן דיל שמגיע מהאופוזיציה, כך שבהחלט ניתן לומר שהמועצה כולה מאחדת כוחות על מנת להביא סופסוף להפעלתו של השוק העירוני החדש.

השוק העירוני החדש הוקם בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים לרווחת תושבי העיר והסוחרים, זאת לאחר דו"חות חמורים של מבקר המדינה שקבע שהשוק הישן של רחובות לא רק שאינו ראוי לשימוש, אלא אף מתנהל באופן לא תקין, תוך חיבורים פיראטים של דוכנים לחשמל ומים. בין היתר, סבל השוק מהזנחה קשה והפך לפצע בלב ליבה של העיר.

ראש העיר רחמים מלול: "עם כניסתי לתפקיד התחלתי בתכנון שוק עירוני חדש, בביצוע ה.ל.ר (החברה לפיתוח רחובות), אולם לאורך כל הדרך עלו קשיים אשר הגיעו לכדי פתרון זה אחר זה ובראשם פתרונות משפטיים לסוגיות בעלות על הנכסים וביצוע הפרויקט המורכב בהדרגה. זאת לצד פתרונות תחבורתיים וסביבתיים. עם סיום בנייתו של השוק החדש הסתמנו קשיים נוספים בהעברת השוק הישן למשכנו המפואר, אולם כעת אני נחוש להשלים את הפרויקט ולכן בניסיון אחרון להימנע מהוצאת צווי פינוי מיניתי ועדה מבין חברי מועצת העיר לנהל מו"מ אחרון עם הסוחרים".

רחמים מלול (צילום: אלירן אביטל)

רחמים מלול (צילום: אלירן אביטל)

 

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר, בירך על הקמת הוועדה ואמר: "מטרת הוועדה היא למצוא פתרון מיידי לטיפול בהעברת השוק למבנה החדש והמשך פיתוח האזור כולו, ובניית חלקו השני של השוק ושל החניון התת קרקעי. אני שמח שהצעתי מלפני שנה התקבלה בסופו של דבר. כולי תקווה שבשיתוף פעולה מצד כל הנוגעים בדבר נצליח למצוא פתרון לטובת תושבי רחובות. היעד שלנו הוא לגבש פתרון מוסכם תוך פרק זמן קצר ככל האפשר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר