שוק רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
שוק רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

תושבי רחובות מוזמנים לצבוע את קירות השוק העירוני

לירון שאבי ויעל גלר, סטודנטיות במכון הטכנולוגי חולון ותושבות העיר רחובות, בחרו להתמקד בשוק העירוני במסגרת תרגיל לימודי ולצבוע את קירות השוק בעזרתם של תושבים. כל זאת בחול המועד, יום שלישי ה-23.4

פורסם בתאריך: 18.4.19 12:05

-->

לירון שאבי ויעל גלר, סטודנטיות במכון הטכנולוגי חולון ותושבות העיר רחובות, בחרו להתמקד בשוק העירוני במסגרת תרגיל אקטיביסטי בפיילוט של שיעור קונספט, ולצבוע את קירות השוק בעזרתם של תושבים.

"במסגרת התרגיל בחרנו להתמקד בשוק שלנו ברחובות והחלטנו לצבוע את קירות השוק לכבוד חג הפסח, על מנת לגרום לקצת צבע ושמחה לסוחרים ולקונים בשוק", אומרות השתיים.

לירון שאבי ויעל גלר

לירון שאבי ויעל גלר

 

הפיילוט מתקיים בחול המועד פסח, ביום שלישי ה-23.4, החל מהשעה 14:00. נשמח לראות את התושבים מצוידים במצב רוח ובמברשות וכמובן שכל עזרה תסייע. יניב מרקוביץ׳, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, תרם לנו צבעים, וזאב מפלאפל השוק תרם לנו פלאפל על חשבון הבית".

בתוך כך, היום (חמישי) צפוי ראש העיר רחמים מלול להגיע לשוק העירוני ולברך את סוחרי השוק ואת הקונים בברכת חג שמח. על אף המתיחות השוררת בין סוחרים בשוק לבין העירייה על רקע בניית השוק החדש, בשוק הבהירו כי הם יקבלו את מלול בחגיגיות, ובטח שלא ירצו לפגוע בהתקדמות שלהם מול העירייה בסוגייה הרגישה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר