חיאל לינדנבאום
חיאל לינדנבאום

שירות חדש וחינמי לתושבי רחובות הצעירים: בואו לגלות האם מגיע לכם החזר כספי מרשות המסים

תושבי רחובות, רוצים לדעת האם מגיע לכם כסף מהמדינה? יש לכם עם מי לברר זאת, ובחינם. חיאל לינדנבאום, שזכה במלגה דרך מרכז הצעירים 'הפלטפורמה' בעבור המיזם: "אני אוהב את העיר, מאוד אוהב את הצעירים בעיר ורוצה לעזור להם"

פורסם בתאריך: 7.3.19 09:16

-->

חיאל לינדנבאום, רחובותי בן 29 שכבר מוכר לרבים כפעיל חברתי בתחום הנדל"ן, פתח ביוזמה נוספת שיכולה להחזיר לתושבי העיר כסף שמגיע להם מרשות המסים, ובחינם.

החזר מס היא עבודה שבדרך כלל מבוצעת על ידי רואה חשבון או יועץ מס בתשלום, תמורת שכר לא מבוטל של בין 15 ל-20 אחוז מגובה ההחזר. לינדנבאום מציע את השירות הזה בחינם לתושבי רחובות עד גיל 35, במסגרת מלגה שקיבל מ'הפלטפורמה', מרכז הצעירים בעיר.

לינדנבאום, בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן, עבד במשך שנתיים וחצי במס הכנסה וקיבל אלפי פניות להחזר מס. בין היתר הוא עבר קורס מקצועי להחזרי מס וכעת הוא עובד בקרן להלוואות בערבות המדינה, במסגרת חברה פרטית שבודקת את ההלוואות בשביל המדינה. בעבר סייע לינדנבאום להגיש בקשות להחזרי מס עבור חברים או בני משפחה שבכלל לא ידעו שמגיע להם החזר, כאלה שלא הצליחו לעבור בעצמם את ההליך ושילמו סכומים משמעותיים לאנשי מקצוע, וגם לאלה שפשוט לא רצו לבזבז מזמנם על הגעה למס ההכנסה להגשת הטפסים. כשמרכז הצעירים 'הפלטפורמה' הודיע על חלוקה של עשר מלגות לסטודנטים עבור יוזמות חברתית, הוא קפץ על ההזדמנות, הגיש מועמדות וזכה במלגה.

חיאל, באילו מצבים מגיע לאדם החזר מס?

"אם לקחו לך יותר מדי מס בשנה שעברה או 6 שנים אחורה. זה קורה בכל מיני מצבים, ביניהם אם עבדת בכמה עבודות ולא עשית תיאום מס, אם עבדת רק חלק מהשנה אבל שילמת מס על כולה, אם אתה חייל משוחרר ולא הזינו במקום העבודה שאתה חייל משוחרר, אם סיימת תואר ומגיעות לך נקודות זיכוי, או אם תרמת – מה שקורה הרבה במגזר הדתי – ואז מגיע לך על כך 35 אחוז החזר".

אנחנו לא מקבלים החזרים אוטומטית מרשות המיסים אם מגיע לנו החזר?

"ממש, ממש, ממש, אבל ממש לא".

ואם אני משלמת יותר מס הכנסה מכפי שהייתי צריכה?

"אף אחד לא בא ואומר לך 'הכסף אצלנו'".

מס הכנסה רחובות

מס הכנסה רחובות

איך אתה מגלה שמגיע למישהו החזר מס?

"דרך האתר של מס ההכנסה. רוב האנשים מסתבכים עם מילוי הפרטים וגם מאוד נרתעים מללכת למס ההכנסה".

מי יכול להיעזר בשירותיך?

"כל תושב רחובות עד גיל 35 יכול לפנות אליי ולקבל את השירותים הבאים: ראשית נגלה האם מגיע לו החזר, ופחות או יותר באיזה סכום. שנית, אני אמלא עבורו את בקשת החזר המס על כל טפסיה. שלישית, אני אפילו אלך בשבילו למס ההכנסה להגיש את הטפסים תמורת סכום סמלי של 20 שקלים שייתרמו כולם לאחת העמותות הרחובותיות".

מה עשינו כדי לקבל את כל הטוב הזה?

"אני אוהב את העיר, מאוד אוהב את הצעירים בעיר ורוצה לעזור להם. אם אפשר לעזור אז למה לא?".

אם גם אתה רוצים להיעזר בשירותיו של חיאל, היכנסו לקישור והוא יחזור אליכם תוך מספר ימים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר