שיפוץ דירה (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

"המטרה שלי היא לחסוך לאנשים זמן על חיפוש דירה מיותר"

חיאל לינדנבאום, תושב רחובות, פתח קבוצת פייסבוק שנועדה לתת מענה לאלו שמחפשים לשכור דירות קטנות בעיר

פורסם בתאריך: 14.12.17 07:42

-->

מחפשים לשכור ברחובות דירת שניים או שלושה חדרים אבל טובעים בין ים הדירות הגדולות והיקרות המוצעות ברשת? תושב העיר חיאל לינדנבאום מצא לכם פתרון יצירתי באמצעות קבוצת פייסבוק שאותה הוא מנהל, ובה מוצעות רק דירות קטנות.

חיאל: שם הקבוצה 'דירות להשכרה עד 3 חדרים ברחובות'. פתחתי אותה לפני כשבועיים וכבר הצטרפו אליה מאות אנשים. יש ביקוש רב לדירות קטנות באזור, אבל קשה למצוא אותן".

לינדנבאום, בן 28, אוהב את העיר רחובות, אך כמו רבים מבני גילו מתקשה להתמודד עם מחירי הדירות הגדולות. "אני תושב רחובות כל חיי ותמיד ידעתי שגם כשאצא מהבית ארצה לגור בעיר, כי אין כמו רחובות", הוא אומר. "הבעיה היא שעם כל אהבתי לעיר אני מתקשה למצוא מקום מתאים לגור בה. אני רוצה לגור לבד ולא יכול לשלם על דירה של ארבעה חדרים. יש בשנים האחרונות מגמת עלייה בדרישה לדירות קטנות, גם מצד מבוגרים וגם מצד צעירים, ביניהם גרושים, זוגות צעירים או אנשים כמוני שרוצים לגור לבד. הבעיה שיש מחסור בדירות קטנות ברחובות. במיוחד בדירות של שני חדרים, שאז הן לרוב מרתפים או סידור לא נוח אחר".

חיאל לינדנבאום

חיאל לינדנבאום

איך עלה הרעיון לפתוח קבוצת פייסבוק?

"אני מדבר מניסיון, כאחד ששוכר דירות ברחובות כבר ארבע שנים וכל הזמן מחפש. לא רק שחסרות בעיר דירות קטנות, גם קשה למצוא את אלו שכבר מוצעות להשכרה בפייסבוק. מתוך 100 פוסטים, אולי שלושה מציעים את מה שאני מחפש. מציעים מיליון דברים לא רלוונטיים עבורי, כמו דירות למכירה, דירות גדולות מדי ויקרות מדי, או סתם פרסומות. אז אמרתי שבמקום שאנשים יבזבזו זמן בלחפש, אני אפתח קבוצה שממוקדת רק במה שאנחנו מחפשים".

 

ההיענות הייתה מיידית?

"שבוע אחרי שפתחתי את הקבוצה כבר הצטרפו למעלה מ-300 איש. אני בודק באופן אישי כל בקשה לפרסום דירה בקבוצה, ומאשר רק בקשות מתאימות, עם פרטים מלאים על הדירה".

אתה עושה הכל בהתנדבות?

"כן. המטרה שלי היא באמת לחסוך לאנשים זמן על חיפוש מיותר ולתת מענה ממוקד לצרכים של אנשים שמחפשים, כמוני, דירות קטנות".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר