הנאשם מתחכך במתלוננת
הנאשם מתחכך במתלוננת

תושב רחובות שהואשם בריבוי עבירות של הטרדות מיניות יישלח לאשפוז פסיכיאטרי

תושב רחובות כבן 26, שנאשם במספר עבירות של הטרדה מינית, כולל הטרדה של קטינות, לא ירצה מאסר אלא יישלח לאשפוז פסיכיאטרי. כתב האישום נגדו חושף כיצד במשך לילה שלם הוא הטריד ילדות ובחורות ברחבי העיר עד שנעצר. אותו נאשם כבר נתפס בעבר לאחר שביצע מעשים מגונים בנשים בבית החולים קפלן וברחוב הרצל. באחת הפיצוציות בעיר קלטה אותו מצלמת אבטחה כשהוא שולף את איבר מינו ומתחכך בלקוחה

פורסם בתאריך: 20.2.19 08:24

-->

תושב רחובות כבן 26, שנאשם במספר עבירות של הטרדה מינית, כולל הטרדה של קטינות, לא ירצה מאסר אלא יישלח לאשפוז פסיכיאטרי.

כתב האישום המגולל את מעשיו של הצעיר, מגלה כי ב-25.7.17 בשעה 02:00 לפנות בוקר שהו 3 קטינות בגן ציבורי ברחוב משה מזרחי ברחובות. הנאשם הגיע למקום והחל פונה לאחת הקטינות באומרו "אני אוהב אותך, את יפה, יש לך שפתיים יפות, אתם לא מבינים, אני מאוהב בה". בתגובה צעקו לעברו הקטינות שיתרחק מהן. למרבה המזל, שני מאבטחים מהסיור העירוני הגיעו במקרה למקום, הבחינו בנאשם מנסה להתקרב לקטינות, הדפו אותו לאחור וחצצו בינו ובין הקטינות כדי למנוע ממנו להגיע אליהן. כל אותה העת המשיך הנאשם לפנות אל אחת הקטינות באומרו "אני אוהב אותך" כשהוא מושיט ידיו לכיוונה. בעקבות האירוע הוזעקה משטרה למקום ובעוד השוטרים ליוו את הקטינות לבתיהן הנאשם נשלח לביתו.

כעבור זמן מה באותו הלילה, נכנס הנאשם לחנות הנוחות של תחנת דלק פז ברחוב הרצל ברחובות. הוא פנה לעובדת במקום שעמדה מאחורי הקופה, אמר לה מספר פעמים שהיא יפה ושהוא רוצה לנשק אותה. לקוח שנכח במקרה במקום, הזיז את הנאשם והורה לו לצאת מהחנות. הנאשם סירב אך לבסוף יצא מהמקום, אולם כעבור מספר דקות שב לחנות, התקרב אל הקופה בה עמדה המתלוננת וחזר ופנה אליה באמירות שונות, כגון: "אני אוהב אותך", "אני מאוהב בה", "אני אוהב את השפתיים שלך". כוח משטרה שהוזעק לחנות הרחיק את הנאשם אך גם במקרה זה הוא לא נעצר.

בשעה 05:00 לפנות בוקר חזר הנאשם לאותה החנות והמשיך בפניותיו למתלוננת. הוא לא חדל ממעשיו עד שכוח משטרה שהוזעק לחנות הגיע לעצרו.

אותו נאשם אגב, כבר נתפס בעבר לאחר שביצע מעשים מגונים בנשים בבית החולים קפלן וברחוב הרצל. באחת הפיצוציות בעיר קלטה אותו מצלמת אבטחה כשהוא שולף את איבר מינו ומתחכך בלקוחה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר