הנאשם מתחכך במתלוננת
הנאשם מתחכך במתלוננת

ביצע מעשים מגונים בנשים ברחוב הראשי ברחובות ונקלט במצלמת אבטחה

בן 25 מרחובות נעצר לאחר שביצע מעשים מגונים בנשים בקפלן וברחוב הרצל. באחת הפיצוציות קלטה אותו מצלמת אבטחה כשהוא שולף את איבר מינו ומתחכך בלקוחה. צפו בווידאו

פורסם בתאריך: 8.5.18 13:28

-->

צעיר בן 25 מרחובות, המוכר למשטרה, נעצר ביום רביעי בשבוע שעבר לאחר שביצע מעשים מגונים בנשים בבית החולים קפלן וברחוב הרצל. באחת הפיצוציות קלטה אותו מצלמת אבטחה כשהוא שולף את איבר מינו ומתחכך בלקוחה. מעצרו הוארך והשבוע הוגש נגדו כתב האישום.

כפי שנראה בסרטון האבטחה שהגיע לידי “ערים”, הצעיר שלף את איבר מינו בפתח של אחת הפיצוציות ברחוב הרצל, נעמד מאחורי לקוחה שעמדה בסמוך לקופה ויצר מגע בין איבר מינו לגופה. האישה המבוהלת הסתובבה ונותרה המומה במקומה.

אחד מבעלי העסקים שמכיר את הצעיר אמר: “הוא בחור מסכן. הוא אושפז בעבר בבית חולים לחולי נפש, אבל הרשויות לא מצליחות למצוא לו פתרון למגורים במקום שראוי לו. רוב היום הוא מסתובב בעיר, שותה אלכוהול ומבצע את זממו בנשים ובילדות. השוטרים מכירים אותו היטב ממגוון אירועים אחרים ולמזלו במקרה הזה הוא נעצר על ידי אזרחים עדינים, כי זה יכול היה להיגמר רע מאוד אם בעל של אחת הנשים שהוא נגע בהן היה נתקל בו”.

מכתב האישום שהוגש ביום שלישי השבוע עלה כי ב־2 במאי בשעה שש בבוקר, הנאשם ישב על מיטה בבית החולים קפלן אל מול שלוש נשים והוריד לפתע את מכנסיו. מאבטחת בית החולים שהייתה בסמוך למקום הבחינה במעשה, ניגשה אליו ודרשה שירים את המכנסיים. בתגובה זה קם מהמיטה, אחז בחזה של אחת הנשים וברח בריצה אל מחוץ לבית החולים.

אישום שני מתייחס לאירוע שקרה באותו יום ברחוב הרצל. הנאשם נכנס ויצא ממאפיית ‘שיבולת השרון’ שברחוב הרצל. מפעם לפעם אחז באיבר מינו מעל בגדיו, הכניס את ידיו לתוך מכנסיו, אחז באיבר מינו, שפשף אותו ואף שלף את איבר המין אל מחוץ לבגדיו. אחד העובדים ביקש ממנו לצאת מהמאפייה ואז עקב הנאשם אחר בחורה שנכנסה לעסק סמוך, בעודו אוחז את איבר מינו כלפי מעלה מחוץ למכנסיו. בשלב מסוים נצמד הנאשם לישבנה והתחכך בה לזמן קצר. אחד הקונים ששהה בחנות צעק עליו והוא ברח מהמקום. בהמשך חזר אל המאפייה ושוב התהלך תוך שהוא אוחז באיבר מינו בתוך הבגדים. גם במקרה זה הוציא את איבר המין ואונן אל מול העובדים מתוך כוונה להגיע לסיפוק, גירוי או ביזוי מיני. בכך ביצע הצעיר מספר עבירות של מעשים מגונים בפומבי.

צפו בווידאו ממצלמת האבטחה (התמונה טושטשה כדי למנוע זיהוי של קורבן התקיפה):

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תמיר

    טוב זה יטופל …מה אתם דואגים יטופל!מיד אחרי ביבי,יש זמן.לא צריך להתאמץ בשבילו קודם ביבי

  2. רחובותית

    אני פשוט מזועזעת!! בטח ישנן עשרות או מאות קורבנות של תקיפה מינית. משטרת ישראל חייבת להכניס אותו למוסד סגור. לא יתכן שאנס יסובב חופשי ברחובות ויטריד מינית ילדות, נערות ונשים. הבן אדם הזה מסוכן לציבור!! נקודה.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר