יניב מרקוביץ'
יניב מרקוביץ'

160 תושבי רחובות כבר הבטיחו את מקומם בכנס שיתוף הציבור לניקיון וסביבה

הכנס יתקיים ב-25.2 סביב שולחנות עגולים שבכל אחד מהם יידון נושא שונה. יוזם הכנס, סגן ראש העיר יניב מרקוביץ': "ברור לי שלא הכול נוכל להגשים, אבל גם ברור לי שהגיע הזמן להתחיל לחלום ולקבוע סדרי עדיפויות"

פורסם בתאריך: 18.2.19 08:28

-->

אם נראה לכם שתושבי רחובות רק אוהבים להעביר ביקורת אבל אינם מוכנים לעשות דבר כדי לשנות את איכות חייהם, אז 160 תושבים מהעיר כבר מוכיחים אחרת. לאחרונה הודיעו בעירייה על קיומו של "כנס חושבים סביבה", כנס שיתוף הציבור לנושאי ניקיון וסביבה, שמטרתו לאפשר לתושבים להיות שותפים משפיעים על תהליכי קבלת ההחלטות העירוניים. מנתוני ההרשמה עולה כי בתוך ימים ספורים נרשמו כ-160 תושבים לכנס שיתקיים לראשונה בעיר ב-25.2, בשעה 19:30, במתנ"ס חוויות שוויץ המדע.

הכנס, יוזמה ראשונה מסוגה של סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ', בתמיכת ראש העיר רחמים מלול, יתקיים סביב שולחנות עגולים שבכל אחד מהם יידון נושא שונה: יוזמות סביבתיות, אלמנטים סביבתיים במרחב, מיחזור בעיר, הצעות ייעול ושיפור מערך חזות העיר, ומיזמים ופרויקטים להשבת אנרגיה מבוזבזת. בסיום תהליך שיתוף הציבור יגובש דו"ח רעיונות ויוזמות התושבים, אשר יסייע בהכנת תכניות העבודה של אגף חזות העיר בשנים הקרובות.

יניב מרקוביץ' לא הופתע מההיענות המרשימה וציין: "אני שמח מאוד על ההצלחה בהרשמה לכנס. אני נמצא בקשר ישיר עם התושבים, נפגש עמם בשכונות וקשוב מאוד לביקורת, אבל גם לרצון לשינוי. בחודשים הראשונים לתפקידי זיהיתי את הצורך של התושבים להיות שותפים וכמי שמאמין חד וחלק בתהליכי שיתוף הציבור, היה לי ברור שבין הצעדים הראשונים שבהם אבחר לפעול יהיה תהליך שיתופי. התושבים והפעילים מכירים ובקיאים היטב בנושא, לחלקם יש רעיונות מצוינות והמטרה היא לצאת לגבש יחד את החלומות שלנו – איך אנחנו רוצים שרחובות תראה בשנים הקרובות וגם בטווח הרחוק. רק עבודה משותפת שלנו, של צוות עובדי האגף המסורים, של גורמי המקצוע ושל התושבים, תייצר את הפתרונות הטובים ביותר. ברור לי שלא הכול נוכל להגשים, אבל גם ברור לי שהגיע הזמן להתחיל לחלום, לקבוע סדרי עדיפויות ולצאת להגשים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר