הפגנת תושבי קרית עקרון נגד החלטת בנק הפועלים לסגור את הסניף המקומי
הפגנת תושבי קרית עקרון נגד החלטת בנק הפועלים לסגור את הסניף המקומי

המחאה עזרה: סניף הבנק היחיד בקרית עקרון לא ייסגר

בעקבות מחאת תושבי קרית עקרון על הכוונה לסגור את סניף בנק הפועלים – הבנק היחיד ביישוב - מנכ"ל הבנק שינה את ההחלטה

פורסם בתאריך: 2.1.19 11:46

-->

בעקבות מחאת תושבי קרית עקרון על הכוונה לסגור את סניף בנק הפועלים – סניף הבנק היחיד ביישוב – מנכ"ל הבנק אריק פינטו שינה את ההחלטה וקבע כי הסניף יישאר במתכונתו הנוכחית. ההפגנה אשר תוכננה להיום ב-16:00 על ידי תושבי עקרון עדיין תתקיים, אך תשנה את אופייה ובמקום מחאה התושבים יגידו תודה למנכ"ל הבנק.

מחאתם של תושבי קרית עקרון החלה לפני מספר שבועות בעקבות החלטת בנק הפועלים לסגור את סניף הבנק היחיד שפועל ביישוב. סניף בנק אשר נהנה במשך שנים רבות ממונופול על תושבי קרית עקרון. החלטה זו הגיעה בהמשך למגמה של הבנקים לסגור סניפים ולהעביר את פעילותם למרחב הדיגיטלי.

תושבי קרית עקרון אשר התוודעו להחלטה זו, החלו במספר הפגנות מול סניף בנק הפועלים ביישוב, רתמו חברי כנסת מכל הקשת הפוליטית, ובימים האחרונים אחרי מספר פגישות שלא צלחו החליט מטה המאבק על החרפת שורת הצעדים כלפי הבנק. כל אלו בסופו של דבר הובילו לשינוי ההחלטה ולכך שסניף הבנק בקרית עקרון לא ייסגר.

ראש המועצה חובב צברי: "אני מודה למנכ"ל בנק הפועלים, אריק פינטו, על האומץ והמנהיגות שלקח בדבר החלטתו על הישארות הסניף בקרית עקרון. תושבי קרית עקרון הוכיחו כי על נושא עקרוני לא מתפשרים ואני גאה בהם על כך. אני מודה לעודד עמרם ולאמיר ירון מהסתדרות העובדים שנרתמו לסייע. יגעת ומצאת תאמין. אני חושב שאמונה בצדקת הדרך מובילה להצלחה והכי חשוב זה שהתושבים הוותיקים ימשיכו ליהנות מסניף הבנק היחיד ביישוב".

מחר (חמישי) יגיע פינטו לסיור בקרית עקרון, שבמהלכו ראש המועצה חובב צברי יודה לו באופן אישי.

חובב צברי (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

חובב צברי (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

יו"ר מרחב רחובות בהסתדרות העובדים, עודד עמרם: "אנחנו נמצאים במדינת חלם. מצד אחד קרית עקרון מתפתחת הן באזורי תעשייה והן בתכנית מתאר לבנייה, ומצד שני יש בה רק בנק אחד, בנק פועלים, שגם אותו רצו לסגור. אני מעריך מאוד את נחישותו של ראש המועצה והצטרפנו, אמיר ירון ואני, למאבק של קרית עקרון ביחד עם מועדון הגמלאים של המרחב, כדי שיהיה לגמלאים מקום ראוי לסדר את ענייניהם הפיננסיים. אני מודה לשר האוצר משה כחלון ולשר הכלכלה אלי כהן שנרתמו למאבק הציבורי החשוב הזה, ובייחוד למפקחת על הבנקים שהסכימה לשנות את עמדתה ביחד עם מנכ"ל בנק פועלים אריק פינטו, וכל זאת לרווחת התושבים".

עודד עמרם (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

עודד עמרם (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

 

אמיר ירון (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

אמיר ירון (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר