הפגנת תושבי קרית עקרון נגד החלטת בנק הפועלים לסגור את הסניף המקומי
הפגנת תושבי קרית עקרון נגד החלטת בנק הפועלים לסגור את הסניף המקומי

תושבי קרית עקרון מחריפים את מאבקם נגד בנק הפועלים ורותמים חברי כנסת ושרים

חברי הכנסת דוד ביטן, צחי הנגבי, יריב לוין ונאווה בוקר מצטרפים למאבק של תושבי קרית עקרון נגד סגירת סניף בנק הפועלים ביישוב ויגיעו מחר (רביעי) להפגנה הצפויה

פורסם בתאריך: 1.1.19 12:53

-->

לאחר פגישה לא מוצלחת עם המשנה למנכ"ל בנק הפועלים, תושבי קרית עקרון מחריפים את מאבקם נגד בנק הפועלים ורותמים חברי כנסת ושרים מכל הקשת הפוליטית, ובהם השר צחי הנגבי, השר יריב לוין, חבר הכנסת דוד ביטן וחברת הכנסת נאווה בוקר, שכבר אישרו את הגעתם להפגנה הצפויה מחר (רביעי) בשעה 16:00 מול סניף בנק הפועלים ביישוב. על פי הערכת מובילי המחאה, בימים הקרובים יצטרפו חברי כנסת ושרים נוספים.

כפי שפורסם ב"ערים", מחאתם של תושבי קרית עקרון החלה בעקבות החלטת בנק הפועלים לסגור את סניף הבנק היחיד שפועל ביישוב, שנהנה במשך שנים רבות ממונופול על תושבי קרית עקרון. החלטה זו הגיעה בהמשך למגמה של הבנקים לסגור סניפים ועל מנת להעביר את פעילותם למרחב הדיגיטלי.

ראש המועצה חובב צברי: "לא ניתן לבנק הפועלים ולמפקחת על הבנקים לפגוע בתושבי קרית עקרון. ההחלטה שלהם לצמצם פעילות ולסגור את הסניף הבנקאי היחידי בישוב היא דרמטית פוגענית ואנטי חברתית. עמדתי הוצגה בפני הגורמים הרלוונטיים ואין בכוונתי להרפות ידיי. אמשיך לייצג את תושבי קריית עקרון הוותיקים, העולים והמוגבלים בניידותם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר