פנחס הומינר ומיקי מודלבסקי
פנחס הומינר ומיקי מודלבסקי

פנחס הומינר: "אבחן את דרכי הסיוע בעד היוזמה החברתית בהסעות לרכבת"

חבר מועצת רחובות ומחזיק תיק הכספים, פנחס הומינר, הממונה בין היתר על פעילויות לקידום בין מגזרי: "נבחן את הדרכים לסייע למיזם החברתי-תחבורתי IIZ, שיכול לצמצם את מצוקת החניה"

פורסם בתאריך: 12.12.18 08:05

-->

אמש (שלישי) נפגש מיקי מודלבסקי, מיוזמי התחבורה הציבורית המשותפת לרכבת, עם חבר המועצה ומחזיק תיק הכספים, פנחס הומינר, בלשכתו בעירייה וקיבל עידוד מלא לפעילותו.

מיזם iiz, עליו פורסם בהרחבה ב"ערים", הינו מיזם חברתי תחבורתי ראשון מסוגו המאפשר לתושבי רחובות להגיע לתחנת הרכבת מהבית באמצעות מיניבוס במחיר מוזל, בתזמון המשיק להגעת הרכבת.

בפגישה שהתקיימה בלשכתו של הומינר נסקרה הפעילות שעד כה הסיעה למעלה מאלף נוסעים לרכבת בנוחות, וללא צורך לחפש מקומות חניה במקום שבו מצוקת החניה גואה.

הומינר הבטיח לבחון דרכי סיוע למען המיזם שיכול לצמצם את הפקקים ומצוקת החניה באזור.

הומינר: "אני מברך על המיזם שיכול לסייע לתושבי העיר. אני מתכוון לבחון את הדרכים לסייע בעד המיזם כדי שהוא יוכל לפעול ולהתרחב. נושא מצוקת החניות הינו אחד מנושאי הדגל שבכוונתי לקדם, ומיזם זה יכול להיות עוד אחת מהדרכים לסייע לצמצם את המצוקה הקשה".

מיקי מודלבסקי הודה להומינר על הפגישה ואמר: "אני מאד מעריך את העשייה שלך. אני רואה אותך בשטח, אני עוקב אחריך גם ברשתות החברתיות. מרשים שיש איש של שטח ושל מעשים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר