הפגנת פעילי יש עתיד נגד הבית היהודי
הפגנת פעילי יש עתיד נגד הבית היהודי

עשרות פעילים מרשימת 'יש עתיד' ברחובות הפגינו נגד 'הבית היהודי'

המפגינים קראו: "כן למדע לא להדתה", ו"איילת שקד - אל תגעי לנו בחינוך". בנט: "השאלה היא לא בהכרח ראש העיר אלא מי יהיו השותפים הדומיננטיים לידו שיניעו את העיר לכיוון הנכון. גם במישור הלאומי ראש הממשלה הבא זה נתניהו. אין על זה ויכוח. השאלה אם נצביע עוד פעם ימין ונקבל שמאל, או שנצביע ימין ונקבל ימין"

פורסם בתאריך: 10.10.18 21:24

-->

עשרות פעילים מרשימת 'יש עתיד' ברחובות הפגינו הערב מול ביתה של חברת רשימת 'הבית היהודי' ד"ר אביטל ביר, ויצאו בקריאות "כן למדע לא להדתה". עוד קראו המפגינים "איילת שקד – אל תגעי לנו בחינוך". זאת על רקע דבריה של שקד בצאת השבת שעברה במהלך חוג בית ברחובות, על כך שיש להעביר את תיק החינוך מיש עתיד לבית היהודי, ועל רקע ביקורו של שר החינוך נפתלי בנט הערב ברחובות. תומכי יש עתיד קראו לשמור על החינוך בידיו הטובות של זהר בלום, ראש סיעת יש עתיד ברחובות ומחזיק תיק החינוך בעיר.

נפתלי בנט ואמיתי כהן בחוג הבית ברחובות

 

 

חבר המועצה העומד בראש רשימת הבית היהודי ברחובות, אמיתי כהן, יצא אל המפגינים, קרא לאחדות והסביר להם כי שאיפתה של איילת שקד היא שבכל עיר תיק החינוך יהיה בידיו של הבית היהודי.

חבר המועצה אבי קינד (יש עתיד), שעמד בראש ההפגנה, קרא בתגובה כי גם אמיתי כהן וגם אנשי הבית היהודי "יודעים שהחינוך יישאר בידיו הטובות של זהר בלום, שעושה עבודה נהדרת".

 

בלום עצמו הצהיר כי לא ייתן לאף גורם פוליטי חיצוני להפריע למהפכת החינוך אותה הוא מנהיג בעשור האחרון ברחובות".

חבר המועצה עו"ד אבי מוזס (הבית היהודי): "הבית היהודי אינו מפלגה סקטוריאלית. מדובר במפלגה שמאחדת את כל הפלגים בעיר, ולראיה במסגרות העיר לומדים עשרות תלמידים חילוניים שהוריהם שולחים אותם לבתי ספר דתיים כדי לשמר את המסורת".

 

הפגנת פעילי יש עתיד נגד הבית היהודי

 

פעילי הבית היהודי מביעים תמיכה בסיעתם

 

בתוך כך, בחוג הבת שבו השתתף השר בנט, הוא ציין: "אמיתי הוא דמות שנושמת את העיר רחובות מבוקר עד ערב, עם כוח ביצוע נדיר. איש עשייה. אני מרבה להתייעץ איתו גם בנושאים לאומיים. יש פה הרבה אנשים טובים ורשימה מצויינת. כולכם פה מצביעים לבית היהודי, אני באתי לפה לבקש מכם שתתאמצו עוד קצת ותביאו עוד אנשים להצביע לאמיתי – תנו לו את הכוח והוא יתן לכם 5 שנים טובות".

בהמשך הדברים אמר בנט: ״זכיתי להוביל את החינוך במדינת ישראל ובמהלך הקדנציה הרמתי את דגל המאמץ והמצויינות לצד ערכי יהדות וציונות. אנחנו מתייחסים במלוא הרצינות לבחירות המוניציפליות הקרובות, כי השאלה היא לא בהכרח ראש העיר אלא מי יהיו השותפים הדומיננטיים לידו שיניעו את העיר לכיוון הנכון. גם במישור הלאומי ראש הממשלה הבא זה נתניהו. אין על זה ויכוח. השאלה אם נצביע עוד פעם ימין ונקבל שמאל, או שנצביע ימין ונקבל ימין".

יו"ר הבית היהודי ברחובות, אמיתי כהן: "אני מודה לשר נפתלי בנט שכיבד אותנו בנוכחותו. השר עשה מהפכה ענקית בתחום החינוך ואני מאמין שבקדנציה הקרובה גם לנו כאן ברחובות תהיה היכולת לקדם ולשפר את מערכת החינוך המקומית. אחד התחומים שנמצאים בראש מעיניי הוא החינוך. אני וחברי לסיעה פועלים רבות למען כך. מפלגת הבית היהודי היא מפלגה חזקה והתושבים כאן ברחובות מודעים לכל התמיכה שמעניקים השרים וחברי הכנסת מהבית היהודי. על זה אני מוקיר ומודה מקרב לב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. סממן שולי

    עתיד איתכם תמיד!
    אבל…. משום שקל יותר לתקוף את בנט ולא את החרדים ניראה על פניו לא טוב. כולנו יודעים שהחרדים הם אלה שמכתיבים את הבון טון ולא בנטאז די עם הצביעות. פנו למי שבאמת מכתיב את ההדתה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר