אמיתי כהן ואיילת שקד
אמיתי כהן ואיילת שקד

איילת שקד: "צריך להעביר את תיק החינוך מיש עתיד לבית היהודי ברחובות"

במוצאי שבת הגיעה שרת המשפטים וחברת הכנסת איילת שקד לרחובות, וקיימה חוגי בית עם תומכי 'הבית היהודי'

פורסם בתאריך: 7.10.18 10:10

-->

במוצאי שבת ביקרה שרת המשפטים איילת שקד בעיר רחובות, והעבירה חוגי בית בשני מוקדים שונים בעיר לקראת הבחירות המקומיות. את האירועים פקדו מאות אנשים התומכים בסיעת הבית היהודי, כאשר חוג בית אחד עורר עניין מיוחד כשמספר מפגינים עמדו מחוץ לביתו של בעז נגר, ממנהלי בית ההשקעות אקסלנס שבו התקיים חוג הבית, והחזיקו שלטים הקוראים לשקד להוריד את הידיים מבג"צ.

הפגנה נגד איילת שקד מחוץ לחוג הבית ברחובות

הפגנה נגד איילת שקד מחוץ לחוג הבית ברחובות

 

בין היתר ציינה השרה שקד בביקורה: "אמיתי כהן הוא בולדוזר שאין כדוגמתו. הוא באמת איש עשייה, הוא לא מפסיק לעשות וכל פעם שאני פה הוא מראה לי איזה דברים הוא עושה ואיך הוא בקשר עם תושבים באופן אישי. הרשימה הזו היא רשימה נהדרת וחזקה. מי ראש העיר כולם יודעים, אבל חשוב ההרכב הקואליציוני. כשיהיו יותר מנדטים כאן ההרכב יוכל לעשות יותר דברים. צריך לדאוג שכל התומכים שלנו יגיעו לבחירות, לתת מאמץ להשקיע ביום הזה להגיע מאוחדים ולהעביר את תיק החינוך מ'יש עתיד' ל'בית היהודי'".

יו"ר הבית היהודי ברחובות, אמיתי כהן, הגיב לביקור שרת המשפטים בעיר ואמר: "זו הזדמנות להגיד תודה על עשייתה הרחבה ועל תרומתה האדירה למדינת ישראל. אני מודה לה מאוד על תמיכתה בי. ללא ספק יש בי את הידיעה שהשרה תמיד קשובה לכל דבר שקשור בעיר רחובות, והיא תמיד רוצה לפעול למען התושבים. לא פעם אני מתקשר לאיילת. כשהקמתי את המכינה  הקדם צבאית בעיר הגעתי אליה והייתי צריך את שר הביטחון. היא עזבה הכל וטיפלה במה שצריך בגובה העיניים ובצניעות. תוך יומיים קבעו לי פגישה במשרד הביטחון והמכינה כבר קיימת 4 שנים.  אנחנו מקווים שתהיה לנו השפעה בקדנציה הקרובה בשיתוף הפעולה עם הבית היהודי וזה הרבה תלוי בנו. תודה רבה לכל השותפים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. זהר בלום כישלון

    חיה , זהר בלום ממש מוכשר אבל שם קצוץ על הציבור הדתי בעיר , ילדי החינוך הממלכתי דתי בעיר לומדים בצפיפות של מחנות פליטים בעוד בתי ספר ממלכתיים חדשים צצים כמו פטריות אחרי הגשם.
    מעניין אם ילדייך למדו פעם בצפיפות של 38 ילד בכיתה או בבית ספר יסודי שיש בו 900 ילד ובלי חצר נורמלית.
    לחרדים אגב הוא יודע לדאוג יופי אז כל הכבוד לזהר בלום.

  2. חיה

    יכול להיות שצריך שיפור בבתי ספר שיש בהם צפיפות אבל יש הרבה השגים הכיוון נכון מבתי הספר ברחובות יוצאים בוגרים שיכולים להתקבל למוסדות החינוך הגבוהים הטובים במדינה. יש גם חינוך לערכים ולהתנדבות צריך לשפר את הטעון שיפור אבל לא להטיף להחליף משהו מתפקד ומסור עם נסיום במשהו שמצטלם בסוכה ולא ברור מהם השגיו וכשוריו

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר