נפתלי בנט ואמיתי כהן
נפתלי בנט ואמיתי כהן

שר החינוך נפתלי בנט ייפגש הערב עם תושבי רחובות

שר החינוך נפתלי בנט יגיע הערב (ד') לשני חוגי בית של הבית היהודי ברחובות. במוצאי שבת האחרונה ביקרה בעיר חברת מפלגתו שרת המשפטים איילת שקד, שהצליחה להרגיז את סיעת 'יש עתיד' והעומד בראשה זהר בלום כשאמרה שיש לדאוג לכך שתיק החינוך יעבור לידי 'הבית היהודי'

פורסם בתאריך: 10.10.18 09:07

-->

שר החינוך נפתלי בנט יגיע הערב (ד') לשני חוגי בית של הבית היהודי ברחובות והתושבים מוזמנים להגיע למפגש בגובה העיניים.

במוצאי שבת האחרונה ביקרה בעיר שרת המשפטים איילת שקד, שוחחה עם תושבי העיר בשני מוקדים שונים והצליחה להרגיז את סיעת 'יש עתיד' והעומד בראשה זהר בלום, כשאמרה שיש לדאוג לכך שתיק החינוך יעבור לידי 'הבית היהודי'. בלום לא נשאר כמובן חייב והגיב לדברים בזעם.

בנט ישתתף כאמור בשני חוגי בית ביחד עם יו"ר הבית היהודי ברחובות, אמיתי כהן, ונציגי הסיעה. התושבים מוזמנים לבוא לשמוע ולהשמיע את שחשוב להם, כשהמפגשים יעסקו כמובן גם בנושא עליו אמון בנט בממשלה – החינוך. המפגש הראשון יתקיים בשעה 20:30 בביתם של ליאו ונטע ביר ברחוב השומרים. המפגש השני יתקיים בשעה 21:30 בביתם של אריאל ואביטל בק ברחוב שקולניק 5.

נפתלי בנט ואמיתי כהן

לקראת הביקור אמר יו"ר הבית היהודי ברחובות, אמיתי כהן :"אני שמח לארח בעירנו את שר החינוך נפתלי בנט. כידוע לתושבי רחובות, נפתלי בנט רתום לעזור לנו תמיד בכל מה שאנחנו צריכים. מדובר על מנהיג אמיתי שיודע להוביל את הציבור בישראל ואני מזמין את תושבי רחובות להגיע ולהפגש איתו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר