דגל הגאווה
דגל הגאווה

חברי מועצת רחובות מתייחסים לראשונה לכוונה לקיים בעיר מצעד גאווה

מתן דיל: "רחובות היא עיר בעלת גוונים שונים. חובה עלינו לשמור על כך ובאותה נשימה לא לפגוע בשאר האוכלוסיות". יניב מרקוביץ': "לכל אדם שמורה הזכות הבסיסית לחיות את חייו על פי תפיסת עולמו והשקפתו. באשר למצעד אנו קוראים לקיים אותו תוך התחשבות ברגשות של כלל הציבור"

פורסם בתאריך: 14.6.18 08:47

-->

חברי מועצת רחובות מתייחסים לראשונה לכוונה ההולכת ומתממשת לקיום מצעד גאווה בעיר.

סגן ראש העיר, עו"ד מתן דיל: "רחובות היא עיר בעלת גוונים שונים. זאת עוצמתה וזה מה שמייחד אותה. חובה עלינו לשמור על כך ובאותה נשימה לא לפגוע בשאר האוכלוסיות החיות בעיר. אציין כי משטרת ישראל היא הגורם שאמון על ההחלטה האם לקיים את המצעד או אם לאו".

המשנה לראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "סיעת 'עבודה עם לב' מברכת על כל תהליך של קידום שוויון הזדמנויות וזכויות לכולם. אנו מאמינים שלכל אדם שמורה הזכות הבסיסית לחיות את חייו על פי תפיסת עולמו והשקפתו. באשר למצעד ברחובות, אנו קוראים לקיים אותו בשיתוף פעולה עם הרשויות השונות, תוך התחשבות ברגשות של כלל הציבור בעיר, ולהימנע משימוש במצעד לצורך קידום אג'נדה פוליטית על רקע הבחירות המוניציפאליות".

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: "מעניין שמשטרת ישראל לא מאשרים לקיים באירועי לילה לבן מרוץ ברחוב הרצל. אני מציע שיעשו את המצעד בפארק המדע, שם עשינו את פסטיבל הבירה, או במוזיאון הפרדסנות. יש שם רחבה יפה. העיקר שלא לפגוע ברגשות הציבור ולהימנע מחיכוכים מיותרים".

חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק שירות לתושב: "אנחנו בסיעת יש עתיד לא מתנגדים לשום מצעד. אני חושב שזה מצעד מיותר, אבל אנחנו לא מתנגדים לו. בעסק שלי אני מעסיק חבר'ה מהקהילה הגאה, יש להם זכויות כמו לכל עובד אחר, הם לא מופלים לרעה והם בדיוק כמו שאר העובדים. יש לי חברים מהקהילה הגאה שאני יוצא לבלות איתם ואני לא מרגיש שהם צריכים שאגונן עליהם בשנת 2018. אני גם לא רואה שלמישהו יש צורך להתגונן מפניהם".

מהעירייה נמסר: "כל בקשה לקיום מצעד כלשהו או הפגנה כלשהי מוגשת למשטרת ישראל, להם הסמכות לאשר או לסרב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. אחד החכמים (קבוצת החכמים תנסו לחפש אותנו)

    מה נידפק לכם הקופסה לגמרי מדינת הישראל חלאס להכניס רעיונות לנוער של היום ויענו להראות שזה נורמטיבי לשכב עם אותו המין כי זה ממש לא עם בורא עולם היה רוצה בכך הוא היה יוצר אותנו בעלי שני סוגי מין אבל המצב לא ככה וזה שהמדינה בשנים האחרונות מכניסה לכל ערוץ או תוכנית ריאליטי הומוהים לסביות וקוקסינלים זה הדפקה הכי גדולה כי אתם לא רוצים שנתיחס אלהם בצורה שונה אבל כל פעם שמשדרים בטלויזיה אנשים מבולבלים עושים אלהם מלא כותרות ומלא רעש ואז אתם מתפלים למה מי שלא מעוניין שילדו יראות את זה וילמדו מהם משתגעים אלהם בקיצור ולעניין המדינה נדפקה לגמרי ובקרוב מאוד תהיה מלחמת אזרחים עם לא תתפקסו על עצמכם גם בכל הנוגע לגווה וגם בכל הנוגע לקנאביס וגם בכל הנוגע לערבים ולסודנים והריתראים זה לא יכול להמשיך ככה את כל מה שבחיים העם הניבחר לא היה אמור להכניס ולהרשות לקראות קרה אני דורש מכל החכים להיתכנס ולא החברי כנסת אלה החכמים ( קבוצה של נבחרים שמחזיקה בספרי הקודש הכי עתיקים ובעוד כמה דברים והם בעלי הכוח האמיתי בבקשה תתקנו את כל הנזק שקורה במדינה אנחנו האזרחים נעזור לכם במה שצריך הגיע הזמן שתתגלו ותחזירו אותנו אל העבר אל העבר האמיתי של העם שלנו אני עליתי לארץ כי סבי וסבא רבה וסבא רבה רבה שלי היו רבנים במלחמת העולם הראשונה והשניה ונלחמו ועדיין המשיכו לחזק את היהודים הבודדים שחיו אז בברית המועצות ואת כל זה הם סיפרו בדורי דורות שאנחנו חלק מישראל כי רק כאן אפשר לחיות כיהודים ולא לפחד אבל מה שקרה מאז שאני בארץ מזה 23 שנה זה שהמדינה הפכה לשמולנית אוהבת גיי קוקסינל ולסביות וערבים ונותנת מקלטים לאנשים גוים שלא צריכים בכלל לחיות כאן זה מחרפן אותי שלנו אין כסף אוכל אבל אנשים גוים וחוטאים מקבלים הכל בחינם אל מגש כסף למה מה קרה לערכים שלנו כולם חושבים שבמאה השערים הם משוגעים אבל מה שלא מבינים שבזכות אנשים כמו במאה השערים העם שלנו חיי וקיים עד היום וגם אנחנו צריכים להפוך להיות כאלה עם באמת אנחנו רוצים להיות העם הנבחר כמו שבורא עולם דורש מאיתנו תראו את כל הסונות הטבע שקורים ברחבי העולם זה לא סתם זה אבא מעניש את כל הגוים אל חטהם ואז דורות דורותם שלא הקשיבו ובחרו נכון.. בקיצור אני מבקש בקשה אחת רחמים מלול תתעורר כאן זה לא תל אביב עם היה מצעד היה הרוגים בטוח!!

  2. גק

    יש עתיד ממשיכים לא להגיד אמירה אחת ברורה למען הציבור החופשי. אכזבתם

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    משעמם להם לחברי המועצה חולים בראש העין

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    החלטה פוליטית מרושעת גרדה ,על ההסכמה למצעד הגאוה .אני לא דתי אטאיסט ונגד הדבר הבילתי מוסרי הזה.

  5. מה שבאמת חסר

    שישימו מה שצריך, עוד רמזורים, במקום מצעדים מיותרים

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חכם קודם תלמד לכתוב אחר כך תביע את דעתך.

  7. יהודי אבל לא גאה

    משתמש אנונימי . סליחה אתה גם חשוך בתגובה שלך , אתה סותם פיות לאנשים, מה אתה שונה בתגובה שלך משל אחרים, במה אתה "נאור" יותר.

  8. גיל

    אוי לנו אםזו התרבות המתאימה לעיר המדע והתרבות אם אתם רוצים מצעד שנו את שם לסדום ועמורה

  9. משה

    גם לפה הם הגיעו? דייי כבר עם נתועבה הזטת… אני עם או סי די… אז מה? מי שחולה בזה יעשה הפגנות בכל עיר? דייי כבר!!! נמאסתם!!!

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ומה בדיוק הטוב שיצא מהמצעד הגועלי הזה??
    אולי גם הפדופילים יעשו מצעד??

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר