רואה חשבון ברחובות צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
רואה חשבון ברחובות צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

רואה חשבון ברחובות: המשרדים שכדאי להכיר

רואה חשבון ברחובות מסייע לבעלי עסקים גדולים וקטנים במיוחד במשבר הקורונה. מומלץ להסתייע בשירותיו על מנת לחסוך הרבה כסף ותשלומי מיסים ולשמור על השקט הנפשי שלכם

פורסם בתאריך: 6.10.20 11:46

-->

ייעוץ של רואה חשבון מומחה יכול להיות יקר מפז, בעיקר אם אתם מנהלים עסק עצמאי או חברה. מחפשים רואה חשבון ברחובות שישמור על הכסף שלכם ויעזור לכם להימנע מטעויות מול הרשויות? הגעתם למקום הנכון.


גיורא לנץ ושות’ רואי חשבון

כשעסק משפחתי עובר בין דורות הוא נותן תחושה חמימה, מקרבת, כשהמאפיינים המשפחתיים נטועים חזק בתוכו על כל יתרונותיו הרבים. כך זה אצל רואת החשבון רביטל רונן- לנץ, ממשרד גיורא לנץ ושות’ רואי חשבון ברחובות, שקיים כבר 41 שנים והיא זו שמובילה אותו בשנים האחרונות, כשהיחס האישי והלבבי ללקוחות מאפיין את משרד הבוטיק המשפחתי. "גדלתי לתוך המשרד שאבי הקים בשנת 79', כך שהנסיון שלי הוא רב", מספרת רונן-לנץ בגאווה על העסק שהקים אביה והיא הבעלים שלו משנת 2014, לאחר פטירת אביה.

רו"ח רביטל רונן לנץ (צילום: יוליה פוטוארט)

רו"ח רביטל רונן לנץ (צילום: יוליה פוטוארט)

מה מאפיין את המשרד?

"יש לנו קהל יעד ייחודי שזקוק להכוונה והוא פונה לבעלי עסקים בינוניים וקטנים שצריכים אוזן קשבת, יחסי אישי וליווי צמוד מקצועי. אנחנו עובדים עם עסקים בבעלות משפחתית או בבעלות איש עסקים בודד ורובם מגיעים מרחובות והסביבה".

רביטל רונן-לנץ בת ה-44, נשואה ואם לארבעה, מתגוררת במזכרת בתיה, צברה לעצמה מוניטין רב ויודעת היטב את צרכיו של כל בית העסק הנמצא ברשימת הלקוחות שלה בזכות הכריזמה ויכולת הניתוח יוצאי הדופן שלה בתחומי עיסוקה: ראיית חשבון, הנהלת חשבונות, מיסוי ותכנוני מס, שירותים ליחידים ושכירים ועוד.  "מי שמגיע אלינו מקבל מקבל שירות מקצועי ברמה גבוהה, אך בעיקר יושרה ואמינות", היא מציינת ומוסיפה עוד," בית עסק בלי משרד רו"ח שמטפל בכל ענייניו לא יכול להיות רגוע. אצלנו הוא בידיים טובות ולכן הלקוחות שלי ישנים בשקט בלילה".

איזה שירותים מעניק המשרד?

"שירותי המשרד אצלנו כוללים מעטפת מקצועית של הנהלת חשבונות וראיית חשבון, חשבות שכר, עריכת דוחות שנתיים ליחידים, ביקורת דוחות כספיים לחברות ועמותות, החזרי מס ליחידים, הצהרות הון, החזרי ביטוח לאומי".

להקים עסק עצמאי בישראל זה וודאי לא קל. ההתעסקות הרבה עם הרשויות יכולה להתיש בית עסק קטן עד בינוני וכאן בדיוק נכנסת רואת החשבון רביטל רונן- לנץ לתמונה, כדי להקל ולעזור במפגש שיכול להיות לא פשוט עם הבירוקרטיה הישראלית. "אנחנו מלווים את העסקים החדשים מיום הקמתם ולאורך כל חיי העסק", מספרת רונן-לנץ, "זה ליווי צמוד ואני מכירה את כל הלקוחות באופן אישי. אני מעסיקה צוות מיומן עם נסיון רב בתחום שכבר צברו הרבה קילומטרז' ולא מתמחים. כך שהלקוח מקבל מעבר ליחס האישי, צוות משרד איכותי".

ניתן להבין עד כמה משרד רו"ח גיורא לנץ ושות' הוא מהבכירים בענף בישראל, בהיותו חבר בקבוצת "אליוט ישראל", שהיא חלק מקבוצת אליוט העולמית, אחת הפירמות המובילות בעולם ובעלות תפיסה חדשה ועדכנית בתחום ראיית החשבון. רונן- לנץ הייתה ממייסדי הקבוצה בישראל: "זו קבוצה שמאגדת משרדי רואי חשבון מובחרים ואיכותיים בארץ ובחו”ל ומבטיחה מקצועיות, איכות ורמת שירות גבוהה", מסבירה לנץ-רונן.

 כתובת: ביל”ו 15, רחובות

טלפון: 08-9455385

 דוא”ל: [email protected]

אתר אינטרנט: https://www.lentz.co.il/contact/

לפייסבוק: גיורא לנץ ושות' רואי חשבון

לאינסטגרם: revital.ronen.lentz.cpa


רואה חשבון צבי כץ

בית עסק מצליח, גם אם רק התחיל את צעדיו הראשונים בעולם העסקים, צריך לצידו רואה חשבון נאמן, מקצועי, מחושב ומדויק. כזה הוא צבי כץ, רואה חשבון ובעליו של משרד השוכן מזה כ-35 שנה ברחובות ומעניק שירותי ראיית חשבון כוללים.

רואה חשבון צבי כץ. צילום: מירב פלברג

רואה חשבון צבי כץ. צילום: מירב פלברג

על המשרד עצמו מספר כץ: "אישתי ואני עובדים יחד בניהול המשרד ומלבדנו יש עובדת נוספת שמסייעת לנו. משרדנו משרת מגוון רחב  מאוד של לקוחות החל מבעלי עסק פטור ועד לחברות יבוא גדולות שמקבלים יחס אישי והיענות מידית". כפי שאפשר להבין, מדובר במשרד בוטיק, שהניסיון הרב מדבר בעד עצמו והוא משרת נאמנה את הלקוחות באופן פרטני. "העובדה שכל לקוח הוא כמו בן משפחה היא למעשה מה שמושך את הלקוחות כי אנחנו עובדים איתם באופן ישיר ונותנים יחס אישי לכלל הלקוחות על כל המשתמע", מציין רו"ח כץ.

איך זה בא לידי ביטוי?

"אני נותן את מספר הנייד האישי שלי ללקוחות שיודעים שיש להם מענה מסביב לשעון בלי הגבלה של זמן. הם מרגישים מאוד בנוח בזכות זה ומתקשרים גם בימים ובשעות לא שגרתיות".

מהי כוללת עבודתך כרואה חשבון אל מול בעלי כסקים? 

"כל בית עסק צריך רואה חשבון שינהל את התיקים שלו מול רשויות המס. תפקידינו לנהל את הנהלת החשבונות השוטפת, משכורות, דו"חות שנתיים, הצהרות הון, החזרי מס, יעוץ עסקי, תכנוני מס ועוד. יש לנו גישה ישירה למס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ אשר חוסכת ללקוח את כל הטרטורים מול הרשויות. אנחנו מאפשרים ללקוח להתנהל בעסק שלו בראש שקט, כאשר הוא יודע כי הצד המיסויי נעשה על ידינו על הצד הטוב ביותר והוא סומך עלינו בעיניים עצומות".

איזה יתרון ייחודי יש לך? 

"מעבר למקצועיות ולנסיון הרב שיש למשרדי, אני דובר את השפה הרוסית, למרות שנולדתי בארץ, וזאת בזכות הוריי שעלו לארץ בשנות השבעים. על-כן אני נגיש גם ללקוחות דוברי השפה הרוסית שלא ממש שולטים בעברית ובטח שלא במונחים מקצועיים מתחום ראיית החשבון, קל להם לפנות אליי והם מרגישים בנוח. לעיתים הם מגישים לי מסמכים לטיפול מבלי לדעת מה כתוב בהם כלל. אמון זה דבר חשוב והם סומכים עליי".

למשרד ליווי משפטי צמוד במקרה הצורך לרבות פתיחת חברות ופירוקן, קישור אונליין לרשם החברות המאפשר ביצוע הליך מזורז וחיסכון כספי ללקוחות.

הקורונה היא תקופה מאתגרת. איך זה בא לידי ביטוי בתחום?

"יש עומס של עבודה שיצרה הקורונה. יש עסקים שנסגרו ונדרש טיפול מול כל הרשויות – מע"מ ,ביטוח לאומי ,מס הכנסה ורשם החברות. גם תחום המענקים לעסקים או יציאה לחל"ת של עובדי העסק הוא מורכב, עם קריטריונים רבים שהלקוח הפשוט לא ממש מבין בזה וכאן אני נכנס לתמונה בזכות הניסיון שצברתי. לצערי, יש לי לא מעט דוגמאות של אנשים שניסו להתעסק בכך לבד והבינו שזה לא פשוט. צריך לתת לרואה החשבון לעשות את העבודה שלו כדי שדברים יתבצעו על הצד הטוב והיעיל ביותר".

דף פייסבוק

מייל: [email protected]

טלפון: 054-5275599

כתובת המשרד: דרך יבנה 34, רחובות


רו"ח שפטוביצקי אביגיל אנג'לינה

שפטוביצקי אביגיל אנג'לינה היא רואת חשבון מקצוענית וותיקה בעולם ראיית החשבון שהחלה את הקריירה שלה בשנת 2006, עבדה כמנהלת חשבונות במשרד רואי חשבון ולמדה במקביל לימודי הסמכה בראיית חשבון וחשבות שכר. בשנת 2013 הקימה את עיסוקה העצמאי במקביל לעבודה כשכירה ולאשר כשנתיים פתחה את משרדה העצמאי ברחובות, שצבר עד היום שורה ארוכה של לקוחות מרוצים.

רו"ח שפטוביצקי אביגיל אנג'לינה. צילום: פרטי

רו"ח שפטוביצקי אביגיל אנג'לינה. צילום: פרטי

משרדה של רו"ח שפטוביצקי אביגיל אנג'לינה מציע שירותי ראיית חשבון ושירותי הנהלת חשבונות, ניהול כספים, תכנון וייעוץ מס, הכנת דו"חות שנתיים ומשכורות, וטיפול בכל תיק של עסק עצמאי או חברה, כולל שירותי ביקורת לחברות.

תחומי ההתמחות של המשרד כוללים ייצוג לקוחות מול רשויות המס, הנהלת חשבונות ושירותי חשבות שכר, לצד שירות של ליווי עסקי מלא לעצמאים וחברות שזקוקים לייעוץ לא רק בתחומי מיסוי וחשבונאות אלא בהיבטים נוספים של ניהול העסק, גם כאשר הייעוץ מתחיל עוד לפני שלב פתיחת התיק ברשויות המס. בנוסף עוסק המשרד בייעוץ לשכירים שעשויים להיות זכאים להחזר מס, בעיקר מתחילת משבר הקורונה והעלייה בזכאות להחזרים שונים לשכירים. "אנו מסייעים לעצמאים בעלי עסקים, לחברות ולבעלי שליטה בחברות, לאנשי עסקים שעובדים עם מדינות בחו"ל וצריכים מסגרת חשבונאית מקיפה, ולכל לקוח אחר שזקוק לשירותיו של רואה חשבון", מסבירה רו"ח שפטוביצקי.

בכל התחומים הללו ובתחומים פיננסיים אחרים, מתמחה המשרד בהגשת שירותים לדוברי שפות רבות. "צוות המשרד שלנו דובר שפות רבות – גרוזינית, אנגלית, אוקראינית, רוסית וכמובן עברית, לכן יש לנו לקוחות שעובדים גם מול מדינות זרות בחו"ל, ויש לנו יכולת ייחודית להתנהל גם מול מסמכים מחו"ל באופן שמציע ללקוח אפשרויות נרחבות מאלו שמתקבלות במשרד רו"ח אחר, בו מרבית הצוות דובר רק עברית ואנגלית", מסבירה רו"ח שפטוביצקי על אחד מיתרונות המשרד.

הצלחת המשרד, לדבריה, נזקפת ליחס אישי אותו מקבל כל לקוח וליצירת מערכת עבודה מהירה, יעילה ונעימה שמלווה כל לקוח יד ביד. "אני משתדלת להטמיע במשרד שלנו יחס אישי ותקשורת מיידית עם כל לקוח, בלי עיכובים ובלי טיפול מערכתי סבוך שיוצר תשובה רק אחרי שבוע. אצלנו לכל עובד יש קו וואטסאפ לשאלות מלקוחות שמקבלים תשובה מיידית, לרוב בתוך כמה דקות בודדות, וכל הלקוחות שלנו יודעים שזמינות היא ערך עליון אצלנו שאין בו משחקים".

הערכים העליונים של המשרד, אותם חווה כל לקוח, מבוססים על שיח בגובה העיניים, היכרות אישית ומעמיקה, וליווי דרך מעטפת שירותים מלאה ומקיפה שעונה על כל הצרכים של הלקוח. "אני באופן אישי משתדלת להגיע לשיח מלא עם כל לקוח ולהצליח ליצור קשר מוצלח לא רק ברמה העסקית אלא גם ברמה האישית. רואה חשבון הוא קצת כמו רופא משפחה והוא צריך לדעת פרטים על חייו של הלקוח גם ברמה האישית, ואצלי אין מצב שבו לקוח מביא פעם בחודש ניירת והעיסוק מסתכם בזה. אני יודעת מה קורה בחיים של כל הלקוחות שלי ואני מוכיחה שוב ושוב שהקשר האישי נותן לא רק הרגשה טובה אלא גם תוצאות מצוינות בהיבט הכלכלי ובהיבט מיסוי". מספרת רו"ח שפטוביצקי אביגיל אנג'לינה, "כל לקוח מרגיש שאני אוהבת את העבודה שלי ואני מאד גאה באמון המלא מצד הלקוחות. כמו כן, מאחר ואני מחויבת תמיד לעמוד בלוח זמנים שכמעט תמיד מקדים את המועד, שהלקוח לא רק רגוע ושקט אלא מודע לכל מהלך שקורה בתיק שלו מבעוד מועד, יכול לשאול עליו כל שאלה ולהרגיש שהוא לא משלם תמורת שקט אלא באמת שולט במצב", היא מסכמת.

נייד: 052-4553600

פקס: 072-2700100

כתובת: המנוף 3, כניסה "אנליסט", קומה 2, רחובות

מייל: [email protected]

אתר: http://angelina-cpa.co.il/

פייסבוק: שפטוביצקי אביגיל אנג'לינה ראיית חשבון


משרד מדהלה שלמה ושות' – רואי חשבון

משרד רו"ח שלמה מדהלה ושות' – משרד רואי חשבון העוסק בתחום של חשבונאות כללית לחברות ועצמאים עם התמחות ביעוץ מס, השקעות חוץ, בדיקות מקדימות של חברות לפני רכישה או מכירה, תוכניות הבראה לעסקים בקשיים, מיסוי  מקרקעין, חשבות שכר, טיפול בחברות ייבוא/ייצוא וחברות הזנק (סטראט אפ), תכנוני מס ועוד.

רוח שלמה מדהלה. צילום: שחר טל

רוח שלמה מדהלה. צילום: שחר טל

המשרד הוקם לפני כ-30 שנה על ידי רו"ח מדהלה שלמה, בוגר חשבונאות וכלכלה באוניברסיטה העברית בירושלים. המשרד התרחב  עם רואי חשבון נוספים ומהווה את אחד מהמשרדים הוותיקים והמובילים כיום ברחובות יחד עם צוות של כ-17 עובדים וכן סניף נוסף בירושלים.

רו"ח מדהלה שלמה משמש כיום מגשר מוסמך מטעם בית המשפט ומכהן כיום כחבר בוועדת ערר של מיסוי מקרקעין בירושלים, כהכרה על התמחותו הרבה בתחום.

"אחד הדברים המייחדים את המשרד שלנו הוא רבגוניות מקצועית – אנו עוסקים לא רק בתחומי העיסוק הרגילים של משרדי רואי חשבון אלא בתחומים מיוחדים ומקצועיים כמו תאונות עבודה, דיני עבודה, ייעוץ מקצועי לפנסיה ותכנון גיל פרישה, ביצוע תחשיבים כלכליים של חברות גדולות לפני תהליכי רכישה והשקעה, בניית תוכניות הבראה לעסקים קטנים וגדולים ועיסוק בגישור ובוררות עסקית ואישית מטעם בית המשפט", מספר רו"ח שלמה מדהלה על התחומים הייחודיים בהם מוביל משרדו. "אנחנו משרד מאד מיוחד עם מגוון לקוחות רחב, וזה חלק מהמותג והמקצועיות שלנו כבר למעלה משלושה עשורים".

בנוסף משרד רו"ח מדהלה שלמה ושות' מעניק טווח רחב של שירותים גם לשכירים: תאונות עבודה ותביעות נכות מביטוח לאומי ורשויות המס, החזרי מס, ייעוץ בתחום מיסוי ותכנון העתיד לקראת גיל פרישה בהתמחות בטיפול בפנסיונרים שפרשו מהצבא וזקוקים לקיבוע זכויות פנסיוניות בפטור מלא או חלקי, החזרי מס ותכנון מסלולי פרישה, בתהליך ליווי אישי וצמוד.

לקוח שמגיע למשרד רו"ח מדהלה שלמה ושות' יחווה מעל הכל את ערכיו העליונים: פתיחות מלאה, קשר אישי ואווירה של משפחתיות. "אנחנו עוטפים את הלקוח מכל הכיוונים, כל לקוח מקבל יחס של משפחה ומוצא פה בית. אנחנו לא רק תובעים ומשיגים את הזכויות, אלא מלווים אותו באופן אישי כל הדרך, מוודאים שהוא מבין כל צעד. כל הלקוחות שלנו יודעים שהם יכולים לדבר איתנו על הכל, ובתור מגשר אני מכיר חלק נרחב מהחיים האישיים שלהם וכך אנחנו תמיד יכולים לטפל בו בצורה האופטימלית ולהשיג עבורו תוצאות מצוינות". לסיכום, מוסיף רו"ח שלמה מדהלה: "בעולם ראיית החשבון, ככל שיודעים יותר על הלקוח כך יכולים לטפל בו בצורה טובה יותר, ולכן קשר אישי הוא ערך עליון שאנחנו שומרים עליו תמיד. אצלנו זה לא סתם סלוגן, כל לקוח שלנו כבר מכיר את התחושה שהוא הגיע לא רק למשרד מקצועי, אלא למשפחה".

נייד: 052-6735353

טלפון במשרד: 08-9361951

פקס: 08-9365911

כתובת המשרד: דרך יבנה 34, רחובות

מייל: [email protected]


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר