לידור מזרחי
לידור מזרחי

לידור מזרחי הוא יו"ר אגודת הסטודנטים החדש של המרכז האקדמי פרס

לידור מזרחי, סטודנט בחוג למנהל עסקים זו השנה השלישית, העומד לפני פתיחת לימודיו לתואר שני, הוא יו"ר אגודת הסטודנטים החדש במרכז האקדמי פרס. מזרחי: "הקמפיין היה רק טעימה עד כמה אני והצוות מוכנים לעבוד ולהשקיע"

פורסם בתאריך: 3.1.19 09:47

-->

בשבוע שעבר הגיעו לסיומן הבחירות לאגודת הסטודנטים במרכז האקדמי פרס. בין המתמודדים היו רשימת "יוצרים עתיד ביחד" בראשות אימן אבו-חמד, "בובה של אגודה" בראשות בובה לוי, ורשימת "תכל'ס" בראשות לידור מזרחי, שזכתה ברוב של 56% מהקולות.

מזרחי, בן 28 מראשון לציון, הינו מנהל בחברה להפקות אירועים ובעלים של הפאב "האדון והגברת" בעיר היין. הוא סטודנט בחוג למנהל עסקים זו השנה השלישית ועומד לפני פתיחת לימודיו לתואר שני במרכז האקדמי פרס. מזרחי תרם לאגודת הסטודנטים שלוש שנות התנדבות, לפני שהחליט להתמודד לראשותה. במהלך התנדבותו באגודה יזם והוביל פעילויות רבות למען הסטודנטים, החל מפינות ישיבה, רעיון "הקלמר של פרס" להוזלת מחירי ציוד הלימוד, הפקות פתיחת שנה, ימי הסטודנט, חלוקת משלוחי מנות בפורים, אירועי תרומה, ירידי דוכנים ברחבי הקמפוס, ועוד.

בין מובילות הקמפיין של מזרחי הייתה שרון צביאלי, סטודנטית שנה שלישית בחוג למנהל מערכות בריאות ומי שהתנדבה ועבדה באגודת הסטודנטים בין השנים 2013-2015.

לידור מזרחי על רקע תוצאות הבחירות

 

לאחר בחירתו אמר מזרחי: "תכל'ס, עשינו את זה. נבחרתי לתפקיד יושב ראש אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של המרכז האקדמי פרס. ההחלטה להתמודד לבחירות לא הייתה קלה. אחרי שלוש שנות התנדבות באגודה החלטתי שהגיע זמני. הבנתי שזאת החלטה חשובה שנושאת בתוכה אחריות רבה. כשההחלטה התקבלה היינו צוות של ארבעה סטודנטים שבאמת אכפת להם מעתיד האגודה והמכללה ושרוצים לשנות למען חברינו לספסל הלימודים. מהר מאוד התלכד צוות גדול, שניתן לומר בגאווה שהפך למשפחה. ניהול התהליך והתנעתו לא היה מתאפשר לולא הצוות המדהים הזה, שזכיתי להכיר בו כל אחד ואחת, כמו שקראתי לזה בכל התהליך, "אנשים עם ראש ועם לב", ראש – יצירתי ובעל רעיונות, ולב – שבאמת רוצה לתת למען האחר. הצוות נתן מעצמו ימים ולילות של עבודה על מנת לחשוב מה חסר לסטודנטים במכללה, מה הסטודנטים רוצים וצריכים לקבל. תרגמנו את זה ביחד למצע בחירות, לקמפיין מדהים שטרם נראה כמותו במכללה. זאת הייתה רק טעימה עד כמה אני והצוות מוכנים לעבוד ולהשקיע כדי לקחת את האגודה למקום הטוב ביותר, יחד אתכם ולמענכם".

עוד הוסיף מזרחי: "אני רוצה להודות בראש ובראשונה לחברים ולמשפחה שהבינו שאני נעלם לשעות על גבי שעות בשביל הדבר שחשוב לי. תודה לשלושת המוסקטריות נוי פארג', נוף פיגנבלט והוד סעדיה, שהיו איתי מההתחלה ונתנו את הלב למען בניית הצוות והצלחת הקמפיין. תודה לשרון צביאלי ושרי פילוסוף שליוו אותי בכל צעד וצעד. לצוות שעבד מסביב לשעון ובאמת לא נח, שקד עמרם, מתן יעקובסון, חי כהן, קורל דיק, אילנה ווילנר, יאן קובנצקי, קובי חן ועוד הרבה סטודנטים שהגיעו והיו שותפים למלאכה. וכמובן, תודה לכם הסטודנטים והסטודנטיות היקרים והיקרות שהאמנתם בנו והשקעתם מזמנכם ללכת לקלפי ולבחור תכל'ס".

לידור מזרחי והחברים לקמפיין

שרון צביאלי: "המרכז האקדמי פרס הנו מוסד שמחבק את הסטודנטים שלו, אולם הגיע הזמן שהסטודנטים יקבלו את החיבוק גם מהגוף המייצג שלהם, אגודת הסטודנטים. שמחתי להיות ממובילות הקמפיין, הספקתי להכיר אנשים מדהימים במהלך קמפיין זה ואני בהחלט מאמינה שהם יעשו עבודה מדהימה תוך שיתוף פעולה פורה עם המרכז האקדמי והרשויות המקומיות. אני גם רוצה להודות לראש העיר רחמים מלול שהקדיש לנו מזמנו להכיר אותנו ולשמוע אותנו, ולעודד עמרם יו"ר ההסתדרות במרחב רחובות ומחזיק תיק התרבות בעיריית רחובות, על הייעוץ והליווי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר