המרכז האקדמי פרס
המרכז האקדמי פרס

חילופי האשמות בין המתמודדים לראשות אגודת הסטודנטים במרכז האקדמי פרס

לוועדת הבחירות של אגודת הסטודנטים במרכז הקדמי פרס הוגשו תלונות הדדיות של המועמדת בובה לוי והמועמד לידור מזרחי. בתום דיון הוועדה החליטה על השעיה קצרה לקמפיין של מזרחי, בעוד שלוי לא נמצאה כמי שעברה על התקנון

פורסם בתאריך: 20.12.18 11:41

-->

הבחירות הקרבות לתפקיד יו"ר אגודת הסטודנטים במרכז האקדמי פרס מלוות בלא מעט מאבקים ויצרים שהגיעו עד להגשת תלונות הדדיות של שניים מהמועמדים.

הבחירות במוסד האקדמי הרחובותי, שמונה 5,000 סטודנטים, מוסדרות באמצעות תקנון לבוחרים ולמועמדים. על התקנון אחראית ועדת בחירות שמורכבת משבעה חברים, ביניהם דיקנית הסטודנטים ד"ר אורנית דוידזון, ויועץ משפטי. בשבוע האחרון הייתה הוועדה עסוקה בתלונות הדדיות שהגישו בובה לוי ולידור מזרחי, שביקשו לבחון עבירות על התקנון.

התלונה שהוגשה כנגד בובה לוי הייתה על שימוש אסור, לכאורה, בלוגו של אגודת הסטודנטים בפרסומים שלה. הסטודנטים שהתלוננו טענו: "בובה לוי פתחה דף פייסבוק שכולו מרוח בגרפיקות עליהן מתנוסס באופן לא חוקי הלוגו של האגודה. הלוגו הזה נרכש על ידי אגודת הסטודנטים ומתקציב שמורכב מכספי הסטודנטים. מי נתן לה אישור להשתמש בלוגו של אגודת הסטודנטים כשבעצם הסטודנטים שילמו על הפקת הלוגו מכיסם? על מנת לקבל את האישור לשימוש בו צריך לעשות אסיפה כללית של כל הסטודנטים במכללה".

התלונות שהוגשו נגד לידור מזרחי מטעם בובה לוי, היו כי מזרחי עסק ב"קניית קולות", לכאורה. בין היתר נטען כי הוא אירח במסגרת השקת הקמפיין שלו מוזמנים במועדון של אחיו בראשון לציון, והגיש להם אוכל ושתייה בחינם. כמו כן הוגשה תלונה על כך שמזרחי תייג בפרסומים שלו את אגודת הסטודנטים ואת המרכז האקדמי פרס".

בתום דיון על התלונות, ועדת הבחירות פרסמה את מסקנותיה והחליטה על השעיה זמנית של שלושה ימים לקמפיין של מזרחי, כשבמקביל נקבע כי לוי לא עברה על התקנון.

לוי: "הוועדה קבעה שהאירוע במועדון היה הפרה בוטה של כללי התעמולה. חלק מהסעיפים נמצא שהוא הפר באופן חלקי. אנחנו ביקשנו את פסילתו, אבל הוועדה הקלה עמו. לידור הפגין ושם לעצמו פלסתר על הפה כאילו סותמים לו את הפה. אני חושבת שזו פגיעה באינטליגנציה של הסטודנטים ופרובוקציה זולה".

הוועדה הענישה רק את לידור, למרות שאת עשית שימוש בלוגו של האגודה.

"לא כתוב בתקנון שאסור להשתמש בלוגו והוועדה הסכימה שלא הפרתי את התקנון. הוועדה ביקשה ממני להסיר את הלוגו מהפרסומים בפייסבוק, כי ייתכן שהדבר גורם אי נוחות לחלק מהסטודנטים, וכיבדתי את הבקשה. זאת למרות שלא הייתי מחויבת להסירו. הוועדה אישרה לי להמשיך להשתמש בלוגו ב-5,000 הפליירים שכבר הדפסתי, שעליהם שילמתי את עלויות ההפקה".

לוי, סטודנטית למשפטים, הנה פעילה למען זכויות אמהות חד הוריות ומייסדת עמותת 'הקול השני'. על מכללת פרס היא אומרת: "זהו בית שני בעבורי. אנחנו מכללה נהדרת, מכללה ביתית, אכפתית ומעולה, אבל לא מספיק מעריכים אותה. זה חלק ממה שאני רוצה לשנות, את התדמית החיצונית של המכללה".

בובה לוי (צילום: רן מלמד)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר