ראש העיר רחמים מלול ממלא מקום ראש העיר זהר בלום אפרת צוקרמן מנהלת אגף החינוך והנוער
ראש העיר רחמים מלול ממלא מקום ראש העיר זהר בלום אפרת צוקרמן מנהלת אגף החינוך והנוער

שיא חדש בזכאות לבגרות: איזה תיכון הגיע ל-100% זכאים?

"הנתונים הגבוהים מדברים בעד עצמם וההשקעה הרבה בחינוך מוכיחה את עצמה", אומר ראש העיר על נתוני משרד החינוך שפורסמו בשבוע שעבר

פורסם בתאריך: 31.8.20 12:40

-->

בשבוע שעבר חשף משרד החינוך את נתוני הזכאות לבגרות לשנת תשע"ט. מהנתונים עולה כי רחובות רשמה שיא חדש של 86.5 אחוז זכאות לבגרות בקרב בתי הספר התיכוניים בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בכל שנה, העיר רחובות מצליחה לשפר את אחוזי הזכאות לבגרות, את נתוני הזכאים לבגרות חמש יחידות במתמטיקה ואנגלית ובבגרות מצטיינת. מהנתונים שפרסם משרד החינוך עולה כי במקום הראשון בזכאות לבגרות בעיר, עם 100 אחוז זכאות, מגיעים תלמידי ישיבת אמי"ת עמיחי. אחריהם נמצאים תלמידי קריית החינוך אורט עם 99.1 אחוז, אמי"ת הלל בנות עם 97.8 אחוז ואולפנת צביה עם 97.4 אחוז.

נתונים מרשימים לא פחות נרשמו בתיכונים נוספים בעיר. ישיבת הדרום עם 96.1 אחוז, קריית החינוך קציר עם 96 אחוז, קריית החינוך למדעים 95.9 אחוז וקריית החינוך ע"ש עמוס דה-שליט 94.9 אחוז.

"הנתונים הגבוהים מדברים בעד עצמם וההשקעה הרבה שלנו בחינוך מוכיחה את עצמה", אומר ראש העיר, רחמים מלול, "החינוך האיכותי בעיר הוא תוצאה של השקעה רבת שנים, תשומת לב לפרטים ועבודה משותפת של העירייה עם הצוותים הפדגוגיים. אני מודה לזהר בלום, מחזיק תיק החינוך ואפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך על העבודה המסורה".

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "בכל שנה רחובות משפרת את נתוני הזכאות לבגרות והשנה הגענו לשיא חדש. אנחנו משקיעים מחשבה רבה, זמן ומשאבים כדי להציע לתלמידות ותלמידים את כל האפשרויות על מנת שיצליחו ויממשו את הפוטנציאל הטמון בכל אחד ואחת מהם. אני גאה בתוצאה הגבוהה שהשגנו השנה ומבקש להודות לכל המורים והמנהלים על שיתוף הפעולה ועל ההשקעה הרבה בתלמידים."

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "בשנים האחרונות נתוני הבגרות עולים ומגיעים לשיאים חיובים חדשים. אנו מודים למנהלים והמנהלות, למורות ולמורים על המסירות וההשקעה בכל אחד ואחת מהתלמידים ובטוחים כי גם בשנה הבאה נרשום עלייה בנתוני הזכאות לבגרות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר