ראש העיר רחמים מלול ממלא מקום ראש העיר זהר בלום אפרת צוקרמן מנהלת אגף החינוך והנוער
ראש העיר רחמים מלול ממלא מקום ראש העיר זהר בלום אפרת צוקרמן מנהלת אגף החינוך והנוער

אחוז הזכאים לבגרות ברחובות גבוה מהממוצע הארצי

ההתמדה, האלימות וההצטיינות: כל נתוני משרד החינוך

פורסם בתאריך: 26.8.20 12:27

-->

שבוע לפני פתיחת שנת הלימודים תשפ"א, והבוקר (רביעי) מפרסם משרד החינוך את נתוני הזכאות לבגרות לשנת הלימודים תשע"ט. על פי נתוני תמונת המצב החינוכית, 84.3 אחוז תלמידי רחובות זכאים לבגרות מלאה, לעומת הממוצע הארצי העומד על 69.7 אחוז.

עוד עולה מהנתונים כי 54.6 אחוז זכאים לבגרות 5 יחידות באנגלית, 22.6 אחוז היו זכאים לבגרות 5 יחידות במתמטיקה ו-12.7 אחוזים בעלי זכאות לבגרות בהצטיינות.

עוד עולה מנתוני משרד החינוך כי שיעור ההתמדה בעיר עומד על 84.8 אחוז וקרבה ואכפתיות בין מורים לתלמידים – 69 אחוז. אולם שיעור המעורבות באירועי אלימות עומד של 10 אחוזים, כאשר הממוצע הארצי עומד על תשעה אחוזים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בעקבות הנתונים מסר ראש העיר, רחמים מלול: "מדי שנה אנו מגדילים את תקציב החינוך, ואיתו גדלים ההישגים והתוצאות. החינוך האיכותי בעיר הוא תוצאה של השקעה רבת שנים, תשומת לב לפרטים ועבודה משותפת של העירייה עם הצוותים הפדגוגיים. אני מברך את כל השותפים לכך – המורים והמנהלים, ממלא מקומי ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום על התמסרותו לתחום ואפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער".

ממלא מקום ראש העירייה, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "נתוני הזכאות לבגרות מצויים בעליה מתמדת ויציבה בשמונה השנים האחרונות. אנחנו משקיעים מחשבה רבה, זמן ומשאבים כדי להציע לתלמידות ותלמידים שלנו את כל האפשרויות על מנת שיצליחו ויממשו את הפוטנציאל הטמון בכל אחד ואחת מהם. אני גאה בתוצאה הגבוהה שהשגנו השנה ומבקש להודות לכל המורים והמנהלים על שיתוף הפעולה ועל ההשקעה הרבה בתלמידים. זוהי עובדה שמערכת החינוך ברחובות היא מהטובות ביותר ישראל".

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "הנתונים שפרסם משרד החינוך הבוקר משמחים ומעידים על ההשקעה הרבה של צוותי החינוך בתלמידות ובתלמידי העיר. בשנים האחרונות נתוני הבגרות עולים ומגיעים לשיאים חיובים חדשים. אנו מודים למנהלים והמנהלות, למורות ולמורים על המסירות וההשקעה בכל אחד ואחת מהתלמידים ובטוחים כי גם בשנה הבאה נרשום עלייה בנתוני הזכאות לבגרות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר