חניה בכחול לבן
חניה בכחול לבן

ב'רחובותי' מצליחים להסעיר חברי קואליציה בשל הצעות דומות לשלהם לפתרון מצוקת החניה ברחובות

אחרי שרונן אהרוני העביר הצעה דומה לזו של פנחס הומינר בדבר מצוקת החניה ברחובות, כעת מתן דיל דורש מהעירייה לקדם את הצעתו להתקנת מתקני חניה מתקדמים בצפון העיר ובפארק המדע. בתגובה מחזיק תיק התחבורה אבי קינד אומר: "הרעיון הופיע במצע של 'יש עתיד' עוד לפני הבחירות ואני פועל בצוותא עם ראש העיר ומנהל האגף ליישמו בשטח. כרגיל אחרים מדברים ואנחנו מבצעים"

פורסם בתאריך: 3.2.19 14:26

-->

יושב ראש האופוזיציה בעיריית רחובות, עו"ד מתן דיל, דורש מהעירייה לקדם את הצעתו למציאת פתרונות למצוקת החניה בצפון העיר, וכך מעורר את חמתו של חבר המועצה אבי קינד, שטוען כי מדובר ברעיון שהופיע במצע מפלגתו "יש עתיד".

דיל: "בצפון רחוב הרצל ובפארק המדע יש מצוקת חניה קשה מאוד. לפני כחצי שנה העליתי הצעה בפני ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, להתקנת מתקני חניה מתקדמים שיאפשרו לנו לצמצם את הקושי במציאת מקום חניה. כמו כן קידמתי פגישה עם אחת מהחברות המובילות בתחום בעולם, והנושא אף הובא בפני ראש העיר. חשוב להבין כי לרשות זה לא יעלה דבר, ההפך הוא הנכון. באמצעות המתקן ניתן לייצר גם שטחי פרסום וכך אף אולי להוזיל את מחיר החניה".

עו"ד מתן דיל

עו"ד מתן דיל

 

בתוך כך מזכיר דיל כי במקביל חברו לסיעה רונן אהרוני העלה הצעה לסדר בנוגע למתן הנחה במחיר החניה לתושבי העיר רחובות. "אנו מקווים ומצפים שעירית רחובות והעומד בראשה יקדמו את הצעותינו השונות לטובת רווחת התושבים", מסכם דיל.

יש לציין כי הצעתו המדוברת של אהרוני הכעיסה את חבר המועצה פנחס הומינר, שטען כי מדובר בהצעה דומה מאוד לזו שהוא העלה עוד לפני הבחירות במהלך כנסי בוחרים. באותה העת אמר הומינר: "אני עוסק רבות במצוקת החניות ואני מודע לרחשי לב הציבור. אני מתכוון להקים ועדה בשיתוף הציבור על מנת לבדוק את הצרכים בשכונות העיר, כששאיפתי היא שלפחות שליש ממקומות החניה שכיום נגבה עליהם תשלום יהיו ללא תשלום לתושבי העיר".

ואכן, לאחר הבחירות נקבע כי תוקם ועדה עירונית חדשה בראשותו של הומינר – ועדת החניות, אשר תפעל בשיתוף הגורמים הרלבנטיים ונציגי ציבור לקידום מהלכים להקלה על מצוקת החניה.

כעת, לאור דבריו של דיל, גם חבר המועצה אבי קינד, המחזיק בתיק השירות לתושב ובתיק התחבורה, יוצא להתקפה ומציין: "הרעיון של פתרונות חניה חכמים באזור תחנת הרכבת הופיע במצע של הרשימה שלנו, ״החינוך בראש – יש עתיד״, עוד לפני הבחירות האחרונות. בשבועות האחרונים אני פועל בצוותא עם ראש העיר ומנהל האגף ליישמו בשטח. בחודשים הקרובים יגיעו מתקני חניה חכמים למגרש החניה הסמוך לרכבת, שיקלו על מצוקת החניה באזור. צר לי שאנשי האופוזיציה מנסים לגזור קרדיט על העשייה של אחרים. מעבר לכך, סיעת רחובותי החזיקה בתיק התחבורה ב-5 השנים האחרונות. איפה הם היו עד היום? כרגיל אחרים מדברים ואנחנו מבצעים".

אבי קינד

אבי קינד


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אזרח רחובות

    רחובותי עכשיו מתלוננים על הכל… איפה הם היו 5 שנים??? אחריות מלאה גם שלהם על כל מה שלא בוצע…

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    במקום לבלבל תשכל אכלו לי שתו לי תעשו כבר מעשה ותאפשרו לתושבים חניה חינם בכול רחבי העיר! אין סיבה שזה לא יהיה התושבים משלמים כאן ים של כסף ארנונה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר