פנחס הומינר במהלך ההצבעה בבחירות
פנחס הומינר במהלך ההצבעה בבחירות

מצוקת החניה ברחובות: תוקם ועדת חניות בראשות מחזיק תיק הכספים פנחס הומינר

פנחס הומינר שישמש כמחזיק תיק הכספים וחבר בפורום סגני ראש העיר, ימונה בנוסף למחזיק תיק קידום בין מגזרים וחבר בכל הוועדות המרכזיות. בהתאם להבטחתו לפני הבחירות, סוכם על הקמת ועדה בראשותו לפתרון מצוקת החניות בעיר. שאיפתו להביא לכך ששליש מהחניות 'כחול לבן' יהיו ללא תשלום לתושבים

פורסם בתאריך: 27.11.18 08:18

-->

עם כינונה של הקואליציה העירונית ברחובות, הרשימה החסידית חברתית בראשותו של פנחס הומינר תנסה לסייע בפתרון למצוקת החניה בעיר.

לאחר שהומינר התמודד לראשונה באופן עצמאי, זכתה הסיעה בראשותו ב-2,342 קולות המהווים מנדט במועצה. בהסכם הקואליציוני שנחתם בלשכת ראש העיר, סוכם כי הומינר ישמש כמחזיק תיק הכספים וחבר בפורום סגני ראש העיר. בנוסף לכך ימונה למחזיק תיק קידום בין מגזרים ואף ישמש כמ"מ יו"ר ועדת הכספים ומ"מ יו"ר ועדת ההנחות בארנונה, לצד היותו חבר בכל הוועדות העירוניות המרכזיות ובהם תכנון ובניה ומכרזים.

בנוסף לכך, ובהתאם להבטחתו לציבור תושבי רחובות לפעול להקל על מצוקת החניה, תוקם ועדה עירונית חדשה בראשותו של הומינר – ועדת החניות, אשר תפעל בשיתוף הגורמים הרלבנטיים ונציגי ציבור לקידום מהלכים להקלה על מצוקת החניה. שאיפתו של הומינר היא להביא לכך ששליש מהחניות 'כחול לבן' יהיו ללא תשלום לתושבי העיר.

כן סוכם על הקמת תיק עירוני חדש אותו יחזיק הומינר – התיק לקידום בין מגזרי, שמטרתו לקדם פרויקטים חברתיים וקהילתיים שיהוו גשר בין המגזרים בעיר.

בהסכם הקואליציוני שנחתם סוכם על שיפור השירות לתושב, כמו גם שיפור חזות וניקיון העיר.

לאור הוראתו של ראש העיר מלול, הומינר השתתף באחרונה, עוד לפני המינוי הרשמי, בישיבות המקצועיות לגיבוש תכניות התקציב העירוניות לשנת הכספים הקרובה.

הומינר: "כפי שהתחייבתי לציבור, אני מתכוון לפועל למען תושבי העיר במגוון תחומים ובהם גם הקמת ועדה בשיתוף הציבור להקלה על מצוקת החניה בעיר. לאור החשיבות הרבה שאני רואה בקירוב הלבבות בין המגזרים השונים בעיר, הוקם תיק חדש שמטרתו תהיה לפעול עם מגוון פרויקטים ופעילויות שיחברו בין המגזרים השונים בעיר. אני מודה לראש העיר על אמונו ועל שנעתר לבקשתי לקדם תכניות רבות נוספות לרווחת תושבי העיר. אני רואה זכות לשמש שליחם של תושבי העיר ודלתי תהיה פתוחה בפני כל תושב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעקב

    למה לו כומו בתא וראשלץ החניהלתושבי עיר חינם אין כסף למה אנו בנים רורגים אנו סוג ב

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר