פנחס הומינר במהלך הסיור במזרח רחובות
פנחס הומינר במהלך סיור במזרח רחובות

פנחס הומינר מתכנן: שליש מהחניות ללא תשלום לתושבי רחובות

פנחס הומינר: "השאיפה היא להביא לכך שלפחות שליש מהחניות כחול לבן יהיו בחינם עבור תושבי העיר"

פורסם בתאריך: 2.9.18 06:57

-->

המתמודד למועצת העיר רחובות, פנחס הומינר, הצהיר בשבוע החולף במהלך כנסי בחירות שקיים, כי בכוונתו לקדם בקדנציה הקרובה פתרונות למצוקת החניה ברחבי העיר.

הומינר: "אני עוסק רבות במצוקת החניות ואני מודע לרחשי לב הציבור. אני מתכוון להקים ועדה בשיתוף הציבור על מנת לבדוק את הצרכים בשכונות העיר, כששאיפתי היא שלפחות שליש ממקומות החניה שכיום נגבה עליהם תשלום יהיו ללא תשלום לתושבי העיר".

הומינר הוסיף ואמר: "יהיה מאד פופולארי לומר שכל החניות יהיו ללא תשלום לתושבי העיר, אלא שאני אדם רציני שמתכוון לעמוד במילה ולכן אני מצהיר את מה שאני מאמין שניתן לעשות, ולא רוצה להבטיח באוויר דברים שלא ניתן יהיה לקיים. כמי שהחזיק בעבר בתיק הכספים בעירייה זה לא קל לומר זאת, מאחר שהעיר שמתפתחת מאד בהנהגת ראש העיר מלול, ודורשת משאבים תקציביים, אבל אני מאמין שנוכל למצוא את האיזון הנכון כדי שהתושבים יחושו בהקלה משמעותית".

באשר לבעיות שמעלים התושבים בעניין ניקיון העיר אמר הומינר: "אמנם נוספו תקנים ונעשות פעילויות בנדון, אבל ברור שהניקיון עדיין דורש שיפור. בכוונתי לפעול להוספת תקנים נוספים וקיום פרוטוקול ניקיון מחמיר יותר.

עוד סיפר על יוזמה שהוא מתכוון לקדם בקדנציה הקרובה, והיא הקמת כרטיס הטבות לתושבי העיר: "ישנם עסקים רבים בעיר ועל מנת לעודד את הצמיחה, בעיקר בקרב בעלי העסקים הקטנים, ולהקנות מצד שני הטבות לתושבים כולם, אני מתכוון לקדם כרטיס הטבות ייחודי לתושבי העיר, במסגרתו ייהנו מהנחות והטבות מיוחדות בבתי העסק והמוסדות המקומיים. זה יעודד צמיחה עסקית והטבה כלכלית לכל תושב ותושב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רות

    גם בכחול לבן קשה למצוא חניה .קודם להקצות מגרשים ומקומות חניה .כמובן ארנונה מבנין נותנת תשואה כלומר המצב רק יחמיר.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר