תחרות השמחט ברחובות החדשה
תחרות השמחט ברחובות החדשה

ילדי השחמט של מרכז רחובות החדשה גברו על קבוצת נס ציונה

מירב אהרון, מנהלת מרכז קהילתי שוויץ החדשה: "משחק השחמט נחשב ל'הייטק' של הספורט, ואנו משתדלים לעמוד באתגר של פיתוח וקידום שחמט איכותי"

פורסם בתאריך: 13.3.18 07:37

-->

ביום שישי האחרון (9.3) התקיימה במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה תחרות שמחט בין נבחרת "רחובות החדשה" לבין נבחרת "קריית התרבות" נס ציונה, שבסיומה גברו המקומיים על אורחיהם מנס ציונה. חוג השחמט כולל 24 ילדים מגילאי  5 עד 12, המתאמנים בשתי קבוצות גיל, מתוכם השתתפו בתחרות 12 ילדים ברמת מתקדמים.

מירב אהרון, מנהלת מרכז קהילתי שוויץ החדשה: "משחק השחמט נחשב ל'הייטק' של הספורט, ואנו משתדלים לעמוד באתגר היצירתי של פיתוח וקידום שחמט איכותי. זוהי השנה הראשונה בה נפתח במרכז חוג שחמט וזוהי כבר התחרות השנייה שמתקיימת ומעודדת ילדים מהעיר ומכל האזור לבוא וללמוד את משחק האסטרטגיה. אנו מודים לזאב שביט מדריך החוג המסור על הדרך וההישגים ומברכים את הילדים על הזכייה. נעשה כל מאמץ להמשיך את תנופת השחמט באזור, לקדם כישרונות צעירים, לפתוח חוגי שחמט לנוער, לארגן אירועי שחמט נוספים לכל גיל ורמה, ולהרחיב את מעגל החברים של מועדון השחמט במרכז".

שביט זאב, מדריך החוג: "אנחנו מתייחסים לשחמט כאל ענף ספורט לכל דבר ועניין ומעבר לכך, לענף שנמצא בפסגת הספורט. התחרות התקיימה באווירת הפנינג, והגיעו אליה עשרות מתמודדים ומשפחותיהם אשר הביעו שביעות רצון גבוהה. שמחתי מאוד על ההישגים של הילדים ואני מברך אותם על הניצחון".

קארין ברגינסקי, אמא של שלי, שחמטאית רחובותית בת 9: "זאב מלמד את ילדינו את המשחק המורכב ביותר בתרבות האנושית בצורה מאתגרת ומעניינת. לימוד משחק השחמט תורם לפיתוח ויכולות רבות, כמו חשיבה מתמטית, אסטרטגיות, מחדד חושים, מחבר חברתית, מפתח חשיבה ויצירה ועוד. תודה רבה וענקית לזאב ולמנהלת מרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה, שאפשרה לקיים את החוג המדהים הזה במרכז ואף פתחה את שערי המרכז במיוחד בימי שישי".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר