אסי בוזגלו במדי הפועל מרמורק
אסי בוזגלו במדי הפועל מרמורק

אסי בוזגלו: "יש בנאדם אחד שהורס כל חלקה טובה בהפועל מרמורק"

המגן נפרד מהפועל מרמורק בפוסט תקיף כנגד גורם במועדון, שאותו בחר שלא לכנות בשמו

פורסם בתאריך: 18.2.18 11:59

-->

בסוף השבוע האחרון המגן אסי בוזגלו הודיע על פרישתו מקבוצת הפועל מרמורק, וליווה את הפרידה בפוסט קשה ותקיף. "סיימתי את הפרק שלי בהפועל מרמורק", פתח השחקן. "ברור שלא כך רציתי שתיראה העונה שלי במרמורק, אבל יש דברים שהם מעלינו וחלק מהם זה גם פציעות. מרמורק קבוצה עם קהל תומך ונפלא, יש המון אנשים טובים שנותנים למען הצלחת הקבוצה ודואגים ימים ולילות כדי שהקבוצה תצליח ותעלה על דרך המלך. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לשינו זוארץ ואייל גולן, שהיו ישרים והגונים איתי לאורך כל הדרך. לליאור חופי, תמיר חופי ויוני חופי שעושים עבודה מופלאה, לאילן סגל האחד והיחיד, לצודיק ולרוזנר שתמיד שם בשביל השחקנים. אני רוצה להודות לעידן שריקי, חבר ואח שתמיד היה שם בשבילי, ולאחל לו שימשיך לקרוע רשתות בליגה. אני רוצה להודות לקהל הנפלא של מרמורק, שהיה לצדי גם כשלא זכה לראות אותי יותר מדי על המגרש. תמיד הרגשתי את החום של הקהל הזה.

"כמו בכל דבר טוב, יש גם דבר פחות טוב. יש בנאדם אחד מתוך כל המועדון הזה, שאני לא הולך להזכיר את השם שלו (לפחות כרגע), שאיך לומר זאת בעדינות, הורס כל חלקה טובה בין המועדון לשחקנים, בין שחקן לשחקן, ובכלל בנאדם שחושב שהוא מעל כולם. יבוא יום כשאני אחליט לדבר על הכל, ובבוא היום שאני אחליט לדבר, אותו בנאדם יצטרך לרדת למקלטים, כי דברים שאני יודע על דרך ההתנהלות שלו ומה שהוא עושה בכדורגל, ישפכו אור על איך הכדורגל מתנהל, נראה, ומה ההשלכות על כל דבר".

בוזגלו המשיך וכתב: "מצטער להגיד, אבל פשוט הדברים שראיתי מאותו בנאדם, לא ראיתי מעולם בכדורגל מקצועני. זה שמור רק לו, ובכלל עם כל הוותק שלי בכדורגל, הניסיון ומה שעברתי, כשאתה רואה דברים בעיניים בצורה שהבנאדם הזה עושה, אתה פשוט לא מאמין שיש את הדברים האלה בליגה מקצוענית בישראל. יכול מאוד להיות שאני אפתח את הנושא בעתיד ויכול להיות שגם לא אפתח, כי מצד אחד אני לא יודע אם הבנאדם שאני מדבר עליו שווה בכלל התייחסות מצדי, ומצד שני אני חושב שחובה להוקיע את התופעה הזאת מהכדורגל הישראלי ומהספורט בכלל".

דובר ומנכ"ל הקבוצה, אילן סגל, אמר בתגובה: "אני מאוד מצטער שאסי בוזגלו החליט להפרד בפוסט קנטרני בפייסבוק האישי שלו. אני לא מתכוון להגיב על הפוסט ואני לא יודע מיהו העלום שם שמוזכר שם. אני מאחל לאסי המון בהצלחה וכמובן להפועל מרמורק שנצליח להשיג את המטרות שהעמדנו לעצמנו העונה. אני בטוח שבעזרת סגל השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה נעשה זאת".

לא מדובר בפעם הראשונה העונה שבה שחקן של מרמורק עוזב את הקבוצה בזעם. בתחילת חודש דצמבר קשר הקבוצה לשעבר, עידן חג'ג', עלה לוועדת משמעת מסיבות מקצועיות ושוחרר מהקבוצה. אחרי שחתם בקבוצת שמשון כפר קאסם המשחקת בליגה ב' הוא שחרר הודעה שהופצה אל קבוצת אוהדי הקבוצה בוואטסאפ, ובה נכתב בין היתר: "עשיתי מהלך לא פשוט מבחינה מקצועית ורגשית, ירדתי לליגה ב', כן ליגה ב', אתם שומעים נכון. אחרי 11 המחזורים של העונה, הבנתי שיותר גרוע מהמצב שאני נמצא בו אין, ששחקנים שלא שיחקו מעל שני משחקים רצופים בליגה א' משחקים לפניי, לפני עידן חג'ג' שעשה עונת שיא מבחינה אישית בעונה שעברה".

חג'ג' המשיך: "זה לא שקיבלתי צ'אנס אמיתי לשחק בתפקיד שלי ונכשלתי, אלא הגיע בן אדם אחד שבחר מתחילת העונה להכשיל את עידן חג'ג'. לכם אוהדים יקרים נשאר לי להגיד שאני אוהב אתכם מאוד, נכנסתם לי ללב מהרגע הראשון ותמיד תישארו שם. אבל אני כן יכול להגיד שמועדון הפועל מרמורק תקע לי סכין בלב, לא בגב. אפשר להיפרד משחקן, זה בסדר, יש מקרים שמאמן ושחקן לא משדרים על אותו גל, אבל מפה ועד להמציא דברים עליי – 'עושה רעל בחדר הלבשה', 'הורס אימונים טקטיים', 'מנסה לפגוע בשחקנים בכוונה באימון', 'זורק בקבוקים בהפגנתיות באימון' (אחרי שבסך הכול שתיתי מים וזרקתי את הבקבוק מים למרחק של 2 מטר ממני)".

באותה הודעה חג'ג' לא חסך בביקורת כלפי מאמן הקבוצה ניסן יחזקאל, וסיכם: "אז כן אגיד לכם, יש לכם מאמן סמרטוט. אין שחקן אחד בקבוצה, מהקפטן ועד אחרון השחקנים, שאוהב אותו".

והיה גם כדורגל בסוף השבוע. הפועל מרמורק נפרדה בתיקו נטול שערים מול השלישית בטבלה, הפועל עפולה. במחזור הקרוב תארח מרמורק במגרשה "הביתי", ברמלה, את אחי נצרת.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר