הפועל מרמורק באימון פתיחת העונה
אימון הפועל מרמורק

עידן חג'ג' במסר לאוהדי מרמורק: "אוהב אתכם מאוד. המועדון תקע לי סכין בגב"

הקשר שהיה בורג משמעותי בעונת העלייה של הפועל מרמורק לליגה הלאומית עזב בסערה ואמר על המאמן ניסן יחזקאל: "סמרטוט. אין שחקן אחד בקבוצה שאוהב אותו". מהפועל מרמורק נמסר: "עזיבתו של השחקן נובעת ממניעים מקצועיים וחברתיים"

פורסם בתאריך: 6.12.17 18:49

-->

הרוחות במרמורק לא רגועות. אחרי שדיווחנו כי בתום המשחק האחרון היו חילופי דברים בין בעלי המועדון אייל גולן לבין הקבל, הפעם חילופי הדברים מגיעים מכיוונו של קשר הקבוצה עידן חג'ג', שרק בשבוע שעבר עלה לוועדת משמעת מסיבות מקצועיות ושוחרר מהקבוצה. אמש הוא חתם בקבוצת שמשון כפר קאסם המשחקת בליגה ב' והסערה סביבו מסרבת לרדת מסדר היום.

בהודעה שהופצה אל קבוצת אוהדי הקבוצה בוואטסאפ, כתב הקשר: "עשיתי מהלך לא פשוט מבחינה מקצועית ורגשית, ירדתי לליגה ב', כן ליגה ב', אתם שומעים נכון. אחרי 11 המחזורים של העונה, הבנתי שיותר גרוע מהמצב שאני נמצא בו אין, ששחקנים שלא שיחקו מעל שני משחקים רצופים בליגה א' משחקים לפניי, לפני עידן חג'ג' שעשה עונת שיא מבחינה אישית בעונה שעברה".

חג'ג' המשיך: "זה לא שקיבלתי צ'אנס אמיתי לשחק בתפקיד שלי ונכשלתי, אלא הגיע בן אדם אחד שבחר מתחילת העונה להכשיל את עידן חג'ג'. לכם אוהדים יקרים נשאר לי להגיד שאני אוהב אתכם מאוד, נכנסתם לי ללב מהרגע הראשון ותמיד תישארו שם. אבל אני כן יכול להגיד שמועדון הפועל מרמורק תקע לי סכין בלב, לא בגב. אפשר להיפרד משחקן, זה בסדר, יש מקרים שמאמן ושחקן לא משדרים על אותו גל, אבל מפה ועד להמציא דברים עליי – 'עושה רעל בחדר הלבשה', 'הורס אימונים טקטיים', 'מנסה לפגוע בשחקנים בכוונה באימון', 'זורק בקבוקים בהפגנתיות באימון' (אחרי שבסך הכול שתיתי מים וזרקתי את הבקבוק מים למרחק של 2 מטר ממני)".

ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)

ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)

 

כפי שניתן להבין, חג'ג' לא חסך בביקורת גם כלפי מאמן הקבוצה, ניסן יחזקאל, וסיכם: "אז כן אגיד לכם, יש לכם מאמן סמרטוט. אין שחקן אחד בקבוצה, מהקפטן ועד אחרון השחקנים, שאוהב אותו".

מהפועל מרמורק נמסר בתגובה: "עמותת הפועל מרמורק מצרה על דבריו של עידן חג'ג'. ההחלטה על עזיבתו של השחקן את סגל הקבוצה נובעת ממניעים מקצועיים וחברתיים. הנהלת הפועל מרמורק מגבה את החלטות המאמן ודרכי פעולתו. אנו מודים לעידן על התקופה בה היה חלק מהמועדון ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

ל"ערים" נודע כי בהמשך שלח השחקן הודעות התנצלות למאמן הקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר