עופר טסלפפה (צילום: שרון בוקוב)
עופר טסלפפה (צילום: שרון בוקוב)

הפסד בכורה לסקציה נס ציונה

הסקציה נס ציונה ספגה בסוף השבוע את הפסדה הראשון העונה. ביום שלישי היא תנסה להפתיע את הפועל רעננה בשמינית גמר גביע המדינה

פורסם בתאריך: 21.1.18 12:14

-->

אחרי סיבוב ראשון פנטסטי שכלל 14 ניצחונות ותוצאת תיקו אחת, עם המקום הראשון בליגה א' דרום ללא עוררין, בסוף השבוע הריצה הנהדרת הזו הגיעה לסיומה עם הפסד חוץ 3:2 מול הפועל בקעת הירדן.

הקבוצה של עופר טסלפפה הציגה את משחקה החלש העונה, כשגם הרוחות החזקות במגרש הקשה בבקעה הפריעו לה לנהל את משחקה הרגיל. כבר במחצית הראשונה זה התבטא בספיגה של שלושה שערים אל מול שער היתרון של יוסי אסייג בדקה ה-11. יוסי אסייג גם צימק בדקה ה-58, אך לצערו זה לא הספיק לקבוצתו, שתנסה להתאושש ביום שלישי במשחק גביע המדינה ולהפתיע את הפועל רעננה מליגת העל.

למרות ההפסד הראשון העונה, במועדון לא מייחסים לכך חשיבות גדולה, במיוחד לאור העובדה כי בפער בצמרת נשמר עם הפסדה של השנייה בטבלה, מכבי יבנה.

המאמן עופר טסלפפה אמר בסיום המשחק: "משחק לא טוב שלנו. היו תנאים לא קלים במגרש, אבל זה לא תירוץ. החמצנו המון בחצי השני ולצערי הפסדנו. כעת הפנים שלנו קדימה לגביע. אנחנו מתכוננים כרגיל, יחסי הכוחות ברורים ויש לנו משחק קשה מול קבוצה שנמצאת במומנטום מצוין. נשתדל לעשות את המיטב שלנו על מנת לעבור שלב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר