אבי לודריק (צילום: איתמר מורז)
אבי לודריק (צילום: איתמר מורז)

אבי לודריק הגיש תביעת לשון הרע נגד ראשי קבוצת שעריים

לודריק, שכיהן בעבר כיו"ר אגודת מכבי שעריים, מייחס לנתבעים שיקולים לא ענייניים כשבחרו להכתים את שמו, לכאורה, והסיתו נגדו את הקהל

פורסם בתאריך: 17.1.18 13:40

-->

לבית משפט השלום ברחובות הוגש כתב תביעה בגין לשון הרע כנגד ראשי קבוצת מכבי שעריים רחובות, כנגד עיתונאי מקומי וכנגד אתר החדשות שאותו הוא מייצג. התובע הוא לא אחר מאשר אבי לודריק, שטוען באמצעות עורך דינו אוהד אהרוני כי ראשי הקבוצה ונושאי משרה רשמיים פרסמו בעמוד הפייסבוק של אוהדי הקבוצה ובאמצעי התקשורת השונים הכפשות ותמונות "מפוברקות" ומזויפות בדמותו, לכאורה, פגעו בשמו הטוב והוציאו לשון הרע.

לודריק, שבעצמו כיהן בעבר כיו"ר של אגודת מכבי שעריים בכדורגל בין השנים 2013-2015, מייחס לנתבעים שיקולים לא ענייניים עת בחרו להכתים את שמו, לכאורה, ולפרסם פרסומים מסיתים ופוגעניים כגון "בוגד" ו"תתכונן שמן", ולהציגו ללעג ולקלס תוך כוונה ברורה להסית את קהל קבוצת מכבי שעריים רחובות בפרט, ואת אוהדי הכדורגל בכלל.

על פי כתב התביעה, הפרסומים שהועלו כנגד לודריק בעמוד הפייסבוק יצרו מהומה ברשתות החברתיות, שהתווספה לכתבה שפרסם ליאור לפוק בעמוד הפייסבוק שלו ובאתר החדשות המקומי שלו, שכותרתה: "מכבי שעריים: אהדה שכונתית". הכתבה תיארה את הפוסטים שהעלו ראשי הקבוצה, לכאורה, ולפוק עצמו קבע כי הפרסום "הצית את האוהדים כמו אש בשדה קוצים".

לדברי לודריק, בין הפרסומים הוצגה תמונה פיקטיבית של שלט אוהדים מוכר של קבוצת הפועל מרמורק (הידועה כיריבה העירונית המושבעת) אשר שונה באופן גרפי והושתלה במרכזו תמונתו.

 

לודריק הינו פעיל חברתי בקהילה, בעל משרד מהנדסים "א. לודריק פיקוח וניהול פרויקטים" העוסק בניהול ופיקוח של גופים ציבוריים ומוניציפאליים, חברות כלכליות עירוניות, תאגידי מים והשוק הפרטי. בין השאר לודריק מעניק שירותי ניהול ופיקוח הנדסה לעיריית רחובות, לחברה הכלכלית שלה ולתאגיד המים העירוני. בין הנתבעים אותם תובע לודריק: משה כהן, הנושא תפקיד רשמי במכבי שעריים כחבר הנהלה ורשום בהתאחדות לכדורגל, כפיר קירט שהינו מנהל הקבוצה ובעל זכויות החתימה של הקבוצה בהתאחדות לכדורגל, ואף אלי מוזס שמשמש כיום כיו"ר הקבוצה.

לודריק גם מייחס לחלק מן הנתבעים מעורבות בשליחת הודעות טקסט מאיימות למכשיר הנייד שלו, לכאורה, באמצעות מספר טלפון "מזויף" של שדר כדורגל ידוע. לודריק מציין בכתב התביעה כי נפתחה חקירת משטרה בעניין זה וכי העניין מצוי כעת בפרקליטות. במסגרת הסעדים להם עותר לודריק בכתב התביעה, הוא דורש כי יפורסם תיקון לפרסומים המכפישים את שמו הטוב וכן לחייב את ראשי הקבוצה והמפרסמים בתשלום פיצויים סטטוריים הקבועים בחוק.

מהמועדון ומהנתבעים נמסר כי "אין תגובה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר