אייל גולן וניסן יחזקאל כשזה אימן את מרמורק (צילום: יוסי סוריק)
אייל גולן וניסן יחזקאל כשזה אימן את מרמורק (צילום: יוסי סוריק)

אייל גולן לאוהדי מרמורק: "לא נרד"

חילופי דברים נרשמו בין הקהל לבעלי המועדון לאחר ההפסד 3:1 להפועל קטמון

פורסם בתאריך: 3.12.17 09:43

-->

הפועל מרמורק ממשיכה להתדרדר בליגה הלאומית. בסוף השבוע הפסידה הקבוצה במשחק ביתי 3:1 להפועל קטמון ירושלים – מה שמציב אותה במקום ה-12 עם 11 נקודות ב-12 מחזורים.

ניסן יחזקאל נאלץ להתמודד במשחק מול קטמון עם סגל חסר מאוד, ללא גיא משפתי שהורחק במחזור הקודם וללא אסי בוזגלו הפצוע. שחקן הרכש החדש גיא גומברג, שחתם 24 שעות לפני המשחק, הועבר בבקרה התקציבית ונכלל בסגל. עוד לפני משחק, במועדון החליטו להעמיד לוועדת משמעת את מוחמד אזברגה, מישל רוס ועידן חג'ג', מסיבה מקצועית ומשמעתית. ל"ערים" נודע כי ככל הנראה יקבלו השחקנים הללו הודעה על סיום דרכם בקבוצה.

המשחק עצמו נפתח בצורה שקולה וכשנראה היה שהמחצית הראשונה תהיה נטולת שערים, בדקה ה-44 הקשר הבולגרי ניקולאי דיאולגרוב שיגר טיל מ-20 מטר והעלה את המקומיים ליתרון. דקה חלפה ומרמורק נשארה בעשרה שחקנים, כאשר דור מליחי קיבל כרטיס אדום מוצדק לאחר עבירה ברוטאלית.

 

החיסרון המספרי הביא לכך שאל המחצית השנייה עלתה מרמורק בעיקר כדי לשמור על התוצאה. זה הספיק לה עד הדקה ה-67, אז הגיע השוויון של האורחים משער של רן יצחק. שלוש דקות לאחר מכן עוז צבאג ביצע את המהפך ויצחק עוד הספיק לכבוש את השלישי ולקבוע את תוצאת המשחק, 3:1 לאורחים מירושלים.

בסיום המשחק לאנשי מרמורק היו תלונות כלפי צוות השופטים, כאשר עיקר הביקורת הופנתה אל השופט הרביעי. לקומץ אוהדים גם היו טענות כלפי הקבוצה, ואף נרשמו חילופי דברים בינם לבין הבעלים אייל גולן, שהבטיח להם: "לא יעזור לאף אחד כלום, לא נרד ליגה".

בשבוע הבא תצא מרמורק למשחק חוץ קשה נגד הפועל כפר סבא שאמנם נמצאת במקום הראשון, אך מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר