מרוץ הלילה של רחובות, צילום אולפני רחובות
מרוץ הלילה של רחובות, צילום אולפני רחובות

מ-800 מטרים ועד 10 קילומטרים: בקרוב מרוץ הלילה של רחובות

במרוץ המסורתי יתקיימו השנה שלושה מקצים תחרותיים ומקצה עממי, בו ישתתפו גם בעלי צרכים מיוחדים

פורסם בתאריך: 28.9.23 11:44

-->

מרוץ הלילה של רחובות יתקיים בחמישי, ד' בחשוון, ה-19 באוקטובר 2023. המרוץ המסורתי יתחיל בשעה 19:30 ויהיו בו שלושה מקצים. עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו גם השנה את מרוץ הלילה המסורתי, שיתקיים בחסות רשת "יוחננוף" ובתמיכת משרד התרבות והספורט. המרוץ יוקדש לזכרו של בן רחובות, לוחם הימ"מ רנ"ג נעם רז ז"ל, שנהג לרוץ מדי יום 10 ק"מ. נעם ז"ל נהרג בשנה שעברה, בקרב סמוך לג'נין.

במסגרת המרוץ, שיתקיים בחמישי, 19.10, עתידים להתקיים שלושה מקצים תחרותיים של 10 ק"מ, 5 ק"מ ו-2 ק"מ לצד מקצה עממי של 800 מטרים בו ייקחו חלק גם משתתפים עם צרכים מיוחדים. בשעה 18:30 בערב יגיעו המשתתפים אל תחנת חלוקת הערכות, שתוקם בפארק המייסדים בעיר. בשעה 19:30 יוזנקו מהמקום המשתתפים בהתאם למקצה ויחלו במרוץ שילווה באטרקציות אור ייחודיות והופעות מוזיקליות של הקונסרבטוריון העירוני.

בסיום המרוץ יתקיים טקס חלוקת פרסים חגיגי למנצחים במרוץ. למידע נוסף והרשמה למרוץ לחצו כאן >> https://did.li/PRprl

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "מרוץ הלילה כבר הפך למסורת ספורטיבית בעיר והחברה העירונית גאה בהפקת אירוע ספורטיבי זה, כחלק משלל פעילויות ספורט עממי שאנו מביאים לרווחת התושבים. אני מזמין את כל תושבי העיר, מקטן ועד גדול, כל אחת ואחד לפי יכולתו, להשתתף במרוץ וליהנות מאירוע ספורט בריא ומהנה".

איתן יוחננוף, מנכ"ל רשת "יוחננוף": "אנו שמחים לקחת חלק ולתת חסות, גם השנה, במרוץ הלילה ברחובות. רשת "יוחננוף" רואה בתרומה לקהילה חלק מהותי מהערכים של הרשת, וכחברה שדוגלת באורח חיים בריא, חשוב לנו לקחת חלק אקטיבי בפעילויות הספורטיביות שקורות ברחובות. הרשת אף הקימה קבוצות ריצה ברחבי הארץ המתאמנות עם מאמן מקצועי. אנו מאחלים בהצלחה לכל המשתתפות והמשתתפים במרוץ".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר