ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)
ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)

מרמורק עלתה לרבע גמר גביע הטוטו

ניסן יחזקאל: "מרוצה מבחינת התוצאות, לא מהרמה"

פורסם בתאריך: 14.8.17 07:32

-->

הפועל מרמורק עלתה אמש למשחק השלישי שלה במסגרת גביע הטוטו, והשלימה ניצחון שני ברציפות, 4:2 נגד בית"ר תל אביב רמלה. הניצחון הזה הבטיח לה את העלייה לשלב רבע הגמר, אך במועדון לא מעודדים במיוחד לאור היכולת של הקבוצה וחוששים שביכולת הנוכחית מצפה לקבוצה עונה לא פשוטה בליגה הלאומית.

מאמן הקבוצה ניסן יחזקאל, שכבר חושב על משחק פתיחת הליגה בסוף השבוע נגד הפועל נצרת עילית, נתן לגיא משפתי מנוחה. כבר בדקה ה-30 עידן חג'ג' איבד כדור קריטי ליד הרחבה והאורחים מרמלה ניצלו זאת כדי לעלות ליתרון ראשון. שלוש דקות לאחר מכן דור מליחי הרים כדור מהאגף היישר לרגליו של ניראל מחפוד שתעתע בהגנה ומעשרה מטרים דייק והחזיר את מרמורק למשחק. בדקה ה-44 עידן חג'ג' הרים כדור חופשי לעבר הרחבה ועידן שריקי התרומם ונגח לפינה הרחוקה כדי להפוך את התוצאה.

10 דקות בתוך המחצית השנייה ובית"ר רמלה שוב חזרה לעניינים בעקבות בלבול בהגנת האדומים. בדקה ה-78 היה זה דור מליחי שהגביה לרחבה, מישל רוס השאיר בעקב לאיציק אבושדיד שמול השוער לא התבלבל, החזיר את היתרון וקבע 3:2. בתוספת הזמן אבושדיד הוציא כדור רוחב ואלי הרוש דחק מקרוב וחתם את תוצאת המשחק.

מאמן הקבוצה ניסן יחזקאל אמר בסיום: "בסך הכל אנחנו מרוצים מהעלייה לרבע גמר גביע הטוטו. בנינו קבוצה חדשה כמעט לגמרי, אך יש לנו הרבה דברים לשפר. אני מאוד מרוצה ממה שעשינו עד עכשיו מבחינת התוצאות, אבל לא מהרמה בה שיחקנו. יש לנו עוד הרבה מה לשפר. אנחנו מקווים לפתוח את העונה ברגל ימין במשחקי הליגה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר