מתן דיל ושחקני הפטאנק הרחובותיים
מתן דיל ושחקני הפטאנק הרחובותיים

הסתיימו העבודות לשיפוץ מגרשי ה'פטאנק' בספורטק רחובות

12 מגרשי ה'פטאנק' שודרגו ועברו מתיחת פנים שכוללת הצבת גדר, יישור ותיקון של המגרשים ושיפור מערכת הניקוז במטרה למנוע הצפות בחורף

פורסם בתאריך: 7.8.17 13:53

-->

מגרש כדורגל ראוי עדיין אין ברחובות, אבל מגרשי פטאנק לא חסרים. השבוע הסתיימו עבודות השיפוץ במתחם מגרשי ה'פטאנק' שנמצא בספורטק ברחובות. ה'פטאנק' הינו משחק כדור תחרותי שהגיע לישראל מצרפת ותופס כיום תאוצה בקרב מבוגרים ונוער בישראל ובעולם.

העבודות לשיפוץ ושדרוג 12 מגרשי ה'פטאנק' המצויים בספורטק ברחובות התקיימו בעקבות פנייתם של שחקני מועדון ה'פטאנק' ברחובות אל סגן ראש העיר ומחזיק תיק נוער וצעירים, עו"ד מתן דיל, בבקשה לסיוע בשדרוג התנאים בהם הם משחקים. דיל למד את פעילותו של מועדון ה'פטאנק', הכיר את הנפשות הפועלות בו ואת צורכיהן ובעקבות כך החליט להרים את הכפפה ולסייע להם.

דיל: "שמחתי להיענות לבקשתם של חברי מועדון ה'פטאנק' ברחובות לשדרוג מגרשי המשחק בעיר. פגשתי אנשים נהדרים, פנסיונרים, מוותיקי רחובות ואני בטוח שהמקום ישמש להם ולשאר התושבים נקודת מפגש חברתית נעימה ונוחה. רוב המשתתפים במשחק ה'פטאנק' משתייכים לבני הגיל המבוגר ומן הראוי לאפשר להם לשחק בכיף וליהנות מפעילות ספורטיבית לצד פעילות חברתית וקהילתית ענפה".

יו"ר מועדון ה'פטנאק' ברחובות, דני משרקי: "אנחנו מודים לעיריית רחובות ולסגן ראש העיר מתן דיל על הסיוע וההיענות לבקשתנו. עד לא מכבר מצבם של המגרשים לא היה טוב, בחורף הם היו מוצפים ולא ניתן היה לשחק בהם. גם האדמה נעשתה משופעת מידי וקשה מידי. בעקבות מצב המגרשים ביקשנו עזרה בשיפוץ המגרשים ואכן, הם שופצו לרווחתנו. המיוחד במשחק ה'פטאנק' הוא שהוא מסייע בגישור על פערי הדורות. מבוגרים בני 50 ו-60 יכולים להתחרות עם נערים בלי שום פחד ובניגוד לענפי ספורט אחרים, אין הבדלים גם בין נשים וגברים. ענף הספורט הזה תופס תאוצה בשנים האחרונות והצפי הוא שהוא יוכר כענף אולימפי במשחקים האולימפיים בפריז בשנת 2024. עכשיו כשיש לנו מגרשים מעולים שכאלה, אני רוצה להזמין בני נוער, צעירים ומבוגרים לקחת חלק במשחק שכובש את העולם ולהצטרף למועדון ה'פטאנק' ברחובות".

עבודות השדרוג במקום נעשו באמצעות עיריית רחובות וכללו, בין היתר, את גידור המקום, יישור ותיקון המגרשים, ושיפור מערכת הניקוז למניעת הצפות בחורף. העבודות בוצעו על פי התקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר למשחקי 'פטאנק'.

ברחובות פועל מועדון 'פטאנק' שבמסגרתו לוקחים חלק עשרות מתושבי העיר, המשחקים ומתאמנים במגרשים שנמצאים בספורטק, ומגיעים להישגים גם בתחרויות ברמה הארצית. כך לדוגמה, בשנים האחרונות שחקני מועדון ה'פטאנק' ברחובות זכו פעמיים באליפות ישראל בקטגוריית 'סניור'. בין השחקנים המצטיינים שלוקחים חלק בפעילות במועדון נמצאים גם שני ספורטאי עבר בכירים ברחובות בפרט ובישראל בכלל, יו"ר מועדון ה'פטאנק' בעיר ואלוף עבר במרתון ובריצות ארוכות, דני משרקי, ושחקן מכבי 'שעריים' ונבחרת ישראל בכדורגל לשעבר, אריה פלד.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר