מוטי אברג'יל
מוטי אברג'יל

הספונסר של הפועל מרמורק, מוטי אברג'יל: "לחזור לליגה הלאומית זו המטרה שהצבנו לעצמנו"

מוטי אברג'יל, הבעלים של חברת הנדל"ן 'יעדים' ונותן החסות החדש של הפועל מרמורק, בראיון ל"ערים": "אם אני פוגש כזאת אהבה ומוסר ביציע, במגרש, בהנהלה ובמחלקות הנוער, זה פשע לא לתרום"

פורסם בתאריך: 26.6.19 07:18

-->

בתחילת החודש נפל דבר בהפועל מרמורק: איש העסקים הרחובותי המוכר, מוטי אברג'יל, הבעלים והמנכ"ל של חברת הנדל"ן הטכנולוגית 'יעדים', הודיע על תמיכתו בקבוצה. הבשורה כמובן הפיחה תקוות ושמחה גדולה בקרב האוהדים, שראו כי מאז הצטרפותו כספונסר נרשמו כמה החתמות של שחקנים מובילים בליגה, וביניהם השוער אבי איבגי והקשר אוהד אדלשטיין, כפי שנחשף ב"ערים". לפתע, הליגה הלאומית שוב נראית כיעד בר השגה.

לאברג'יל עבר של כדורגלן. בצעירותו גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, היה השוער של הפועל רמת גן ואף זכה עמה בגביע המדינה. בריאיון ל"ערים" שמענו ממנו מה גרם לו לחזור לספורט ומה השאיפות שלו כספונסר לעונה הקרובה.

מוטי, למה דווקא הפועל מרמורק?

"החברה שלי, 'יעדים', תורמת לקהילה באופן קבוע ומבחינתי אין מקום ראוי יותר ממרמורק. הסיבה הראשונה היא כי מחלקת הילדים והנוער של מרמורק, שזה הנושא שהכי קרוב ללבי, היא הגדולה ביותר בעיר. היום העולם פרוץ והילדים יכולים להיות חשופים למקומות פחות טובים. לי עצמי יש ילדים אז אני יודע. אנחנו רוצים שלילדים יהיה לאן לשאוף, שיהיה להם מודל לחיקוי, והקבוצה הבוגרת יכולה לספק את המודל לחיקוי.

"הסיבה השנייה היא הקהל המטורף של מרמורק במובן החיובי. אין דבר כזה. זה מקום שבו אתה יכול לבוא ליציע, לקבל אהבה ולראות כדורגל שבא מאהבה, ולא משנה באיזו ליגה. כשמוחאים כפיים אחרי הפסד, זה מה שעשה לי את זה. זה הכל מבחינתי.

"עברתי המון מועדונים ויושבי ראש כאלו ואחרים, ואני אומר שאם אני פוגש כזאת אהבה ומוסר ביציע, במגרש, בהנהלה ובמחלקות הנוער, זה פשע לא לתרום כי זה עוזר לא רק לבוגרים אלא משליך על הנוער, על הקהילה ועל העיר. ברוך השם אני אדם מאמין ואני אומר שאם הקדוש ברוך הוא שם אותי במקום שאני יכול לעזור לקהילה, אני אעשה את זה".

איך התחיל הקשר שלך עם מרמורק?

"זו השנה השנייה שפנו אלי ממרמורק בהצעה לעזור, והפעם החלטתי לעזור. אני בעצמי הייתי שחקן ויש לי זיקה לכדורגל, אבל בעשר השנים האחרונות לא התעניינתי ואני לא מכיר אף שם בליגה. עובד שלי הוא אוהד שרוף של הקבוצה והוא סיפר לי על מועדון שהאוהדים מעודדים בו בלי סוף, שלא שומעים קללות. הגעתי ובאמת הכרתי אנשים מדהימים ומועדון חם מאוד ואוהב. הם גרמו לי להשקיע ולהיות מעורב הרבה יותר ממה שחשבתי".

מאז שהצטרפת הגיעו כמה מהשחקנים היקרים בליגה.

"חשוב לי שהחברה שלי תהיה קשורה להצלחות, כי כשמה כן היא – 'יעדים'. לכן המטרה שהצבנו לעצמנו היא לחזור לליגה הלאומית ובאמת לא סתם הבאנו את איבגי ואדלשטיין".

מוטי אברג'יל

מוטי אברג'יל

 

כאמור, אברג'יל הוא הבעלים והמנכ"ל של חברת 'יעדים' הממוקמת ברחובות ומעבירה קורסים בנושא נדל"ן. החברה אף מנגישה לציבור הרחב "מציאות" נדל"ניות באמצעות סוכן דירות מקוון ששואב מידע, בין היתר, מאתר הכונס הרשמי במשרד המשפטים, ולחברה סטארט-אפ טכנולוגי למציאת דירות המחליף את סוכן הנדל"ן או יועץ ההשקעות האנושי ומפשט את המשימה המורכבת הכרוכה ברכישת דירה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אוהד מלכה

    מוטי אדם משכמו ומעלה. עבדנו בעבר ביחד, מדובר בנכס עבור הפועל מרמורק. עלה והצלח!

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר